Lidl správná volba
Obsah

Otázky a odpovědi

Vrácení / reklamace zboží

Jak mám postupovat při vrácení / výměně zboží?

Společnost Lidl umožňuje zákazníkům vrátit zboží ve lhůtě do 30 dnů od jeho zakoupení, za předpokladu, že zákazník předloží originál dokladu o nákupu zboží a zboží vrátí nepoškozené a nepoužité v původním obalu, včetně návodu, příruček a ostatního příslušenství.

Jak mám postupovat při reklamaci potravin?

Potraviny podléhající rychlé zkáze (ovoce, zelenina, nebalené pečivo) musí být reklamovány nejpozději následující den po koupi. U ostatních potravin musí být reklamace uplatněna nejpozději do doby uvedené na obale výrobku.

Jak mám postupovat při reklamaci spotřebního zboží?

Reklamaci může zákazník uplatnit v kterékoliv prodejně společnosti Lidl v České republice, nejpozději do 24 měsíců od zakoupení zboží nebo ve lhůtě uvedené v záručním listě, je-li tato doba delší než 24. měsíců. Doporučujeme Vám si k tomuto účelu vybrat prodejnu, kterou máte nejblíže. Záruka od výrobce a zakonná ustanovení o záruce pro Vás samozřejmě platí neomezeně i nadále.

Zaměstnání u společnosti Lidl

Jak se mohu ucházet o zaměstnání ve společnosti Lidl?

Denně aktualizovanou nabídku volných míst najdete přímo na našich webových stránkách. Vyberte si pozici, která Vás zaujme a přihlaste se nám na volné místo přímo prostřednictvím online formuláře, který najdete pod každým konkrétním inzerátem. Nezapomeňte přiložit svůj životopis ve formátu *.doc, *.docx, *.rtf nebo *.pdf. Případně můžete přiložit i motivační dopis nebo další přílohy.

Na co si musím dát pozor při vkládání dokumentů do kontaktního formuláře?

Svůj životopis (a další přílohy) přiložte prosím ve formátu *.doc, *.docx, *.rtf nebo *.pdf. Datum nástupu zadávejte ve tvaru s lomítky, tedy např. 01/05/2015 (pro 1. května 2015), jinak Vám formulář nepůjde odeslat

Nejde mi odeslat formulář, hlásí špatné datum zadání možného nástupu. Jak jej mám tedy vyplnit?

Při zadávání data možného nástupu jej uvádějte pouze ve formě uvedené za políčkem: DD/MM/RRRR, např. tedy 01/04/2015 pro 1. dubna 2015.

Chtěl bych ve Vaší prodejně pracovat jako brigádník, kde se mohu o tuto pozici ucházet?

Brigády na našich prodejnách řeší vedoucí prodejny, případně jeho zástupce. V případě zájmu o brigádu navštivte osobně prodejnu, na které byste chtěl/a pracovat a kontaktujte vedoucího nebo zástupce vedoucího. Případně můžete přinést i svůj životopis. Vzhledem k hmotné odpovědnosti za peníze přijímáme brigádníky až od 18 let.

Žádost o zaměstnání jsem si posílala již minulý týden a stále mi nikdo nedal vědět, kdy dostanu bližší informace?

Zpracování žádostí o zaměstnání může trvat několik týdnů, mějte proto prosím trpělivost a vyčkejte na naši odpověď. Určitě Vás budeme kontaktovat jak v případě Vašeho postupu do dalšího kola výběrového řízení, tak v případě, že dáme přednost jinému uchazeči.

Jak dlouho zůstanou moje osobní údaje archivované u společnosti Lidl?

Vaše osobní údaje, které nám poskytujete ve své žádosti o zaměstnání, archivujeme po dobu 6 měsíců od ukončení výběrového řízení. Pak jsou data automaticky mazána. Společnost Lidl Česká republika v.o.s. můžete kdykoliv požádat o jejich okamžité smazání či o opravu.

Prodejny

Jak se dozvím, kde se nachází prodejny společnosti Lidl a jakou mají otevírací dobu?

Na našich webových stránkách jsme pro vás vytvořili možnost pohodlného vyhledávání našich prodejen. Po zadání poštovního směrovacího čísla, města nebo jeho části se objeví název další pobočky firmy Lidl. Dozvíte se zde otevírací dobu prodejny a využít můžete také plánek příjezdové trasy, který si můžete i vytisknout.

Hledání prodejen

Je možné se dovolat přímo do prodejny Lidl?

Telefonní čísla na všechny naše prodejny jsou neveřejná a slouží pouze k interním účelům.K veškerým Vašim dotazům, přáním a stížnostem slouží náš bezplatný zákaznický servis 800 11 54 35 od pondělí do soboty mezi 8 – 20h.

Mohu si zboží objednat prostřednictvím elektronického obchodu?

Je nám líto, elektronický obchod nevedeme. Zboží si můžete zakoupit jen pokud se dostavíte osobně na naši prodejnu.

Přijímáte v prodejnách Lidl stravenky?

Na našich prodejnách není bohužel možné platit stravenkami.

Letáky 

Co mám dělat, když mi nejsou doručovány zákaznické noviny?

Pokud neobdržíte naš leták, kontaktujte naši bezplatnou zákaznickou linku 800 115 435 a nahlaste prosím své kontaktní údaje. Tyto údaje budou postoupeny na oddělení distribuce, kde zjistí, zda vaše adresa spadá do distribuční oblasti, následně Vás budou o řešení informovat. Stejně tak můžete využít i náš kontaktní online formulář.

Letáky k nám nikdy nechodily, chtěli bychom je dostávat do schránky, je to možné?

Letáky naší společnosti jsou roznášeny v rámci distribučních oblastí, které se odvíjí od vzdálenosti našich prodejen k Vašemu bydlišti. Letáky je možné dostávat do oblastí, které spadají do distribučních oblastí. Pokud máte zájem, aby Vám byly roznášeny, kontaktujte prosím naši bezplatnou zákaznickou linku 800 115 435, Váš podnět bude předán oddělení distribuce k řešení. Distribuční oblasti se mění několikrát do roka. Je možné, že Vaší žádosti budeme moci vyhovět.