Lidl správná volba
Obsah

Superbrands

 

Program Superbrands byl před více než patnácti lety zaveden ve Velké Británii marketingovými a komunikačními odborníky. Jeho cílem bylo především zviditelnit mimořádně silné značky a prezentovat příklady pro účastníky trhu, kteří by se rádi rozvíjeli a učili. Od té doby se tento program stal populárním na celém světě a dnes je cena Superbrands Award uznávána jako speciální ocenění v 88 zemích na pěti kontinentech. Odborná komise ocenila značku Lidl a udělila jí cenu Superbrands Award pro rok 2016. Cena je důkazem dlouhodobě vysoké kvality nabízených služeb i dobré image značky, kterou získávají nejlepší společnosti na českém trhu. O titulu Superbrands rozhoduje odborná komise složená ze 14 nezávislých odborníků současně s českými spotřebiteli a mezi hodnotící kritéria patří například známost značky, loajalita zákazníků, prestiž nebo tradice. V České republice se oceněné firmy vybíraly z milionu značek registrovaných u Úřadu průmyslového vlastnictví.