
Exkluzivní nabídka pro Lidl Plus zákazníky platná pouze v prodejnách*
Vytváření rezervací je možné od 24. 3. do 6. 4. 2025 v aplikaci Lidl Plus. Vyzvedávání rezervací je možné pouze v termínu od 14. 4. do 20. 4. 2025.
Rezervace s funkcí Klikni & Vyzvedni v aplikaci Lidl Plus je snadná!
*Zboží nelze rezervovat na prodejny:
Lidl Brno, náměstí Svobody
Lidl Outlet, Praha - Kutnohorská
Jak funguje Klikni & Vyzvedni
Přejdi do naší speciální sekce
Ujisti se, že sis vybral/a svou oblíbenou prodejnu.
Přidej produkty do košíku a potvrď svou rezervaci
Na obrazovce košíku uvidíš, kdy si můžeš v obchodě vyzvednout své zboží. V aktuální kampani lze provést rezervaci nejvýše 2 ks na zákaznický účet.
Vyzvedni a zaplať
Pamatuj, že pro vyzvednutí musíš přinést potvrzení v aplikaci Lidl Plus nebo e-mailu. Zaplatíš až u pokladny.

Jak vyzvednout svoji rezervaci
Vyzvedávání rezervací je možné pouze v termínu od 14. 4. do 20. 4. 2025 na prodejně, kterou máš uvedenou v rezervaci. Pokud si svou rezervaci nevyzvedneš nejpozději do 20. 4. 2025, automaticky propadne a už Ti ji nebudeme moci vydat.
Vyzvednutí rezervace je snadné. Stačí přijít na prodejnu a poprosit kohokoliv z našich kolegů. Zboží se nachází v zázemí prodejny a NENÍ vystaveno na prodejní ploše.
Důležité: Rezervace Tě k ničemu nezavazuje, a pokud zboží nevyzvedneš, nic Ti nehrozí. Zboží je zakoupeno až na prodejně, kde za něj zaplatíš při vyzvednutí. Po uhrazení nákupu u pokladny obdržíš pokladní doklad, který slouží zároveň pro účely záruky/reklamace. Prodejcem zboží je provozovatel prodejny, tj. společnost Lidl Česká republika s.r.o.
- 1
Připrav
si číslo rezervace
- 2
Oslov
našeho kolegu na prodejně
- 3
Naskenuj
svou Lidl Plus kartu
- 4
Zaplať
za zboží u pokladny