Podmínky účasti Lidl Plus
Datum verze: říjen 2024
Verze: 2.0
1. Rozsah použití a vztah k jiným pravidlům
Tyto Podmínky účasti Lidl Plus (dále jen „Podmínky účasti“) upravují podmínky účasti ve věrnost-ním programu Lidl Plus (dále jen „Služba“). Službu provozuje společnost Lidl Stiftung & Co. KG (dále jen „Lidl Stiftung“ nebo „my“). Společnost Lidl Stiftung je však oprávněna využívat k poskytování služby subdodavatele anebo jiné společnosti ze skupiny Lidl (dále společně s Lidl Stiftung jen „společnosti Lidl“ nebo „Lidl“). Služba je určena spotřebitelům (dále jen „uživatelé“ nebo „vy“), kteří si například přejí rezervovat produkty nebo využívat další funkce Lidl Plus a/nebo do-stávat od společností Lidl prostřednictvím Lidl Plus personalizované informace o nabídkách a akcích společnosti Lidl a vybraných spolupracujících partnerů, které co nejvíce odpovídají jejich zájmům. Cílem používání Lidl Plus je tedy zajistit, abyste dostávali relevantnější obsah a zejména aby vám společnosti Lidl nezasílaly informace, které vás vůbec nezajímají. Základem pro určení relevantního obsahu je zejména nákupní a uživatelské chování s ohledem na produkty a služby společností Lidl, jak je popsáno níže.
Heslem chráněný účet Lidl Plus vám umožňuje prohlížet, přistupovat, spravovat a upravovat vaše údaje z různých služeb společností skupiny Lidl, jako je internetový obchod Lidl, Lidl App atd. (dále jen „online služby“) na centrálním úložišti (dále jen „účet“ nebo „účet Lidl Plus“). Po jednorázové registraci v online službě vám účet umožňuje používat online služby se stejným uživatelským jménem a heslem, pokud je využívání účtu implementováno v příslušné online službě.
Služba je poskytována na základě těchto Podmínek účasti. Aktuálně platné podmínky účasti si můžete kdykoliv zobrazit na [https://www.lidl.cz/c/lidl-plus/s10007920] a uložit nebo vytisknout. Text smlouvy po jejím uzavření neukládáme.
2. Předpoklady účasti
Pro registraci do Služby vám musí být více jak 18 let, musíte být plně svéprávný/-á, a musíte být spotřebitelem podle § 419 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „o.z.“). Účast může probíhat pouze pro soukromé účely. Komerční účast pro podnikatele podle § 420 a § 421 o.z. je vyloučena.
3. Registrace, účet a uzavření smlouvy
Chcete-li využívat naši Službu, musíte si založit účet.
Závaznou nabídku k registraci do programu a využívání funkčního rozsahu služby podáváte kliknu-tím na tlačítko „Další“ v aplikaci Lidl, kde nejprve odsouhlasíte podmínky, projdete uvítacími obrazovkami a po vyzvání k založení účtu či přihlášení kliknete na „Rozumím“. Pro vytvoření účtu kliknete na „Vytvořit účet Můj Lidl“. Uvedením všech požadovaných informací, zadáním uživatelského jména a hesla k účtu („přihlašovací údaje“) a kliknutím na tlačítko „Registrovat nyní“ (dále jen „nabídka“). S touto nabídkou pro vás nevznikají žádné náklady. Dokud nekliknete na tlačítko „Rozumím“, můžete registraci kdykoli zrušit nebo zadané údaje změnit vymazáním, doplněním nebo opravou údajů v jednotlivých polích nebo zavřením Lidl App. Během procesu registrace musí být ověřeno číslo vašeho mobilního telefonu. Za tímto účelem vám zašleme SMS s potvrzovacím kódem. Bez ověření čísla vašeho mobilního telefonu nelze proces registrace provést.
Po dokončení procesu registrace můžete údaje, které jste zadali do svého osobního účtu, kdykoli změnit.
Po obdržení vaší nabídky na uzavření smlouvy vám zašleme potvrzení o přijetí nabídky („potvrzení objednávky“) na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli během procesu registrace. Toto potvrzení objednávky představuje rovněž naše přijetí nabídky („uzavření smlouvy“) a obsahuje ověřovací odkaz. Službu můžete využívat, jakmile obdržíte potvrzení objednávky. Po dokončení procesu registrace vám bude automaticky přiděleno zákaznické číslo.
Vzhledem k tomu, že službu poskytujeme dobrovolně a bezplatně, jsme oprávněni v jednotlivých případech vytvoření účtu odmítnout bez udání důvodu.
Zadaná e-mailová adresa a číslo mobilního telefonu nesmí být přiřazeny k žádnému jinému účtu. Rovněž je zakázáno uvádět e-mailovou adresu, číslo mobilního telefonu nebo jiné kontaktní údaje, které vám nepatří, zejména tzv. jednorázové e-mailové adresy. Přístupové údaje musíte bezpečně uchovávat. Je zakázáno poskytovat přístup k vašemu účtu jiným osobám.
Jakákoli interakce se společností Lidl, která proběhne prostřednictvím vašeho účtu, bude připisována vám. To platí i v případě, že prostřednictvím vašeho účtu jednaly třetí osoby, pokud tyto třetí osoby mohly váš účet používat v důsledku vašeho zavinění. Jste povinni nás neprodleně in-formovat o jakémkoli neoprávněném použití vašeho účtu a změnit své přístupové údaje, pokud máte důvod se domnívat, že váš účet používají třetí osoby.
Pro registraci do služby Lidl Plus máte následující možnosti:
• prostřednictvím naší Lidl App;
• prostřednictvím naší aplikace Lidl Shopping
• a prostřednictvím našich webových stránek www.lidl.de;
Účet lze používat pouze na zařízeních s operačním systémem Android, pokud zařízení používá prohlížeč Google Chrome.
4. Předmět služby při použití Lidl Plus
Tato část 4 se vztahuje výhradně na používání Služby Lidl Plus. „Používáním Služby Lidl Plus“ se ve smyslu těchto Podmínek účasti rozumí používání Lidl Plus od prvního přihlášení k účtu Lidl Plus, které může proběhnout automaticky po úspěšné registraci. Pro používání funkce Klikni & Vyzvedni platí část 6.
4.1 Individuálně přizpůsobené informace
Účelem Služby je zejména zasílat vám co nejrelevantnější informace nebo je zobrazovat v online službách, které jsou pro vás relevantní, a – pokud je to možné – přizpůsobovat vám nabídky a služby společností Lidl.
Účast ve službě Lidl Plus je bezplatná.
S Lidl Plus můžete využít širokou škálu služeb na míru. Patří mezi ně mimo jiné nabídky speciálně přizpůsobené vašim potřebám a přáním, účast v soutěžích a slevové a speciální akce. Za tímto účelem se budeme snažit zjistit vaše zájmy a preference, pokud jde o produkty a služby nabízené společnostmi Lidl.
4.2 Shromažďování a ukládání dat
Základem pro vytváření nabídek, které pro vás budou nejvhodnější, jsou dále uvedené údaje.
4.2.1 Registrace do Lidl Plus
V rámci procesu registrace požadujeme následující základní zákaznické údaje: jméno, datum na-rození, e-mailovou adresu, číslo mobilního telefonu a heslo. Volitelně můžete uvést své oslovení a pohlaví. Máte také možnost aktivovat funkci „Zůstat přihlášen“ pro pohodlné přihlašování. Po aktivaci funkce se v prohlížeči vašeho zařízení nastaví trvalý soubor cookie (12 měsíců), který zajistí, že vás účet při příštím přístupu rozpozná. Tento soubor cookie lze také kdykoli vymazat prostřednictvím nastavení prohlížeče.
Pokud se zaregistrujete v propojené online službě, aniž byste se předtím zaregistrovali v jiné online službě, zřídí se účet Lidl Plus automaticky. Pokud jste se již zaregistrovali v jiné online službě propojené s vaším účtem Lidl Plus, můžete se jednoduše přihlásit do takové jiné online služby komunikující s Lidl Plus, a to pomocí vašich stávajících přihlašovacích údajů. Pokud společnosti Lidl v budoucnu nabídnou nové online služby, je možné, že je budete moci rovněž využívat prostřednictvím svého účtu Lidl Plus. Na jednotlivé online služby se mohou vztahovat další podmínky používání. Funkce Single-Sign-On Lidl Plus vám poskytuje identitu napříč portály, která je rozpoznávána a ověřována propojenými online službami a kterou můžete spravovat prostřednictvím účtu Lidl Plus. Účet Lidl Plus vám umožňuje prohlížet, přistupovat, spravovat a opravovat vaše údaje z různých online služeb na centrálním úložišti. Účet Lidl Plus uchovává vaše základní identifikační údaje a zákaznické údaje, jakož i základní identifikační údaje a zákaznické údaje, které jste zadali při používání jiných online služeb. Ve svém účtu tak můžete vidět všechny své zákaznické údaje, přihlašovací údaje, dobrovolně poskytnuté informace o vašich poměrech a zájmech v sekci „O mně“, jakož i informace o uložených platebních metodách a historii nákupů a objednávek. V případě potřeby budou vaše údaje při využití konkrétních nabídek předány příslušné online službě, aby bylo možné co nejjednodušší využití příslušné online služby a v případě potřeby provedení příslušné transakce.
Při používání Lidl Pay prostřednictvím Lidl Plus si můžete aktivovat tzv. dvoufaktorové ověřování pro všechny online služby. Po aktivaci dvoufaktorového ověřování budete při každém přihlášení ke svému účtu vyzváni rovněž k zadání ověřovacího kódu, který vám bude zaslán na vaše mobilní telefonní číslo nebo e-mailovou adresu, kterou máte u nás zaregistrovanou.
Pokud si již nepřejete dvoufaktorové ověřování používat, můžete jej v rámci Lidl Plus kdykoli de-aktivovat nebo označit zařízení jako důvěryhodné. V takovém případě však již nebudete moci využívat službu mobilních plateb Lidl Pay.
4.2.2 Údaje v Lidl Plus
Pokud jste ve svém účtu Lidl Plus dobrovolně uvedli určité údaje o svých poměrech a zájmech, mohou společnosti Lidl tyto údaje využívat také v různých online službách (zejména k zobrazování personalizovaných nabídek).
4.2.3 Návštěvy prodejen
Pokud se při návštěvě prodejny u pokladny identifikujete, zaznamenáváme prodejnu, kterou jste navštívili, produkty, které jste zakoupili nebo vrátili, podle typu, množství a ceny, kupóny a poukázky, které jste uplatnili, částku na účtence, průměrnou částku na pokladní účtence za určité období, četnost vašich nákupů, čas platby a použitý způsob platby.
U pokladny se můžete aktivně identifikovat buď pomocí své digitální zákaznické karty, nebo po-mocí čísla mobilního telefonu, které jste uvedli při registraci. Kupóny v Lidl Plus jsou při platbě u pokladny zohledněny pouze v případě, že jste si je předtím aktivovali v aplikaci v sekci „Kupóny“.
4.2.4 Zákaznický servis
Pokud kontaktujete zákaznický servis společnosti Lidl, použijeme údaje, které nám v této souvislosti poskytnete.
4.2.5 Sledovací údaje z online služeb
Pokud jste souhlasili se zpracováním sledovacích údajů v online službách pro použití v Lidl Plus, použijeme tyto údaje také k určení vhodných nabídek pro vás.
Upozorňujeme v této souvislosti na naše Prohlášení o ochraně osobních údajů Lidl Plus.
4.2.6 Klikni & Vyzvedni (Rezervace produktu)
Pokud si prostřednictvím Lidl Plus rezervujete produkty a následně je zakoupíte v prodejně, shromažďujeme také informace o vašem využití naší rezervační služby a o zakoupených produktech.
4.2.7 Nabídky partnerů
V rámci Lidl Plus máte čas od času možnost získat zvýhodněné nabídky od spolupracujících partnerů, např. v rámci slevových akcí. Tyto nabídky zpravidla obsahují obecné nebo individualizované identifikační číslo (dále jen „propagační kód“) přidělené příslušným spolupracujícím partnerem, které musíte spolupracujícímu partnerovi sdělit při uplatnění nabídky nebo které je načteno. U některých z těchto nabídek se musíte pro uplatnění nabídky identifikovat jako zákazník Lidl Plus pomocí QR kódu nebo své digitální zákaznické karty namísto propagačního kódu. Kupóny nejsou naší nabídkou, jejich přijetí a využití se proto řídí výhradně podmínkami a informacemi o zpracování osobních údajů příslušného spolupracujícího partnera. Nabídky partnerů proto mohou být nabízejícím spolupracujícím partnerem čas od času změněny a/nebo odstraněny. Partnerské společnosti nás informují o skutečnosti, že došlo k uplatnění kupónu, voucheru, promo kódu, poukázek apod. Pokud funkce „Nabídky partnerů“ obsahuje externí odkazy (hypertextové odkazy) na webové stránky třetích osob, nese za obsah těchto odkazovaných webových stránek odpovědnost výhradně příslušný provozovatel.
V případě, že má být v rámci Lidl Plus poskytnuta speciální nabídka na uzavření smlouvy s našimi spolupracujícími partnery, obdržíme od nich vaše kontaktní údaje (e-mailovou adresu a číslo mobilního telefonu), abychom mohli speciální nabídku správně přiřadit k vašemu účtu.
4.2.8 E-mobilita
Lidl Plus nabízí také možnost využívat dobíjecí stanice provozované společností Lidl Česká republika s.r.o. („provozovatel“). Pro nákup elektrické energie je nutné uzavřít s provozovatelem příslušné smlouvy. Chcete-li zahájit proces nabíjení pomocí služby Lidl Plus na některé z těchto dobíjecích stanic, musíte se na příslušné dobíjecí stanici identifikovat pomocí Lidl Plus a zahájit proces nabíjení. Před zahájením procesu nabíjení připojte své elektrické vozidlo k dobíjecímu místu a vyberte požadované dobíjecí místo v Lidl Plus.
Tyto Podmínky účasti se nevztahují na nákup elektřiny a využívání dobíjecích míst.
Rozhodné jsou v tomto ohledu pouze konkrétní podmínky příslušného provozovatele.
4.2.11 Mobilní platba
Obecné
Lidl Plus vám poskytuje také přístup ke službě mobilních plateb („Lidl Pay“), která vám umožňuje zaregistrovat vaši kreditní nebo debetní kartu, abyste mohli pohodlně zaplatit za zakoupené zboží nebo služby pomocí vašeho mobilního zařízení na různých platebních místech (např. u pokladny apod.). Pro tuto službu můžete používat kreditní a debetní karty Visa, Mastercard a Maestro. Používání funkce mobilní platba může podléhat dalším podmínkám a informacím o zpracování osobních údajů příslušných poskytovatelů platebních služeb. Nezbytná registrace v rámci Lidl Plus probíhá v chráněném prostředí.
Postup při registraci karty
Při použití Lidl Pay můžete vložit více kreditních/debetních karet. Před prvním přidáním karty budete vyzváni k vytvoření osobního PIN kódu. Tento PIN kód není totožný s PINem vaší kreditní karty a lze jej vytvořit libovolně. Pokud používáte jiné metody ověřování, mohou se na vás vztahovat také podmínky používání a informace o zpracování osobních údajů příslušných poskytovatelů (např. k funkcím TouchID nebo FaceID od společnosti Apple). Po první registraci karty nebo po přidání dalších karet v rámci Lidl Plus budete pro registraci karty přesměrováni na zabezpečenou webovou stránku poskytovatele platební platformy . Zde máte možnost zadat požadované údaje (číslo karty, platnost, číslo ověření kreditní karty (CVV2)). Po potvrzení registrace ve formuláři je po kontrole údajů poskytovatelem platebních služeb vygenerován tzv. token, který je uložen ve vašem zákaznickém účtu Lidl Plus. Tento token je identifikátor, který neobsahuje žádné údaje o kartě a poskytovatel platebních služeb jej používá pouze k přiřazení registrované karty k vaší kreditní nebo debetní kartě během transakce.
Po úspěšné registraci karty nám poskytovatel platebních služeb kromě tokenu zašle prvních 6 nebo 8 (v závislosti na délce bankovního identifikačního čísla) a poslední 4 číslice čísla vaší karty a datum platnosti karty a ty budou přiřazeny k vašemu zákaznickému účtu Lidl Plus.
Průběh platby
Při vyvolání digitální zákaznické karty Lidl Plus můžete pomocí posuvníku zadat, že chcete u pokladny platit mobilem. Toto nastavení zůstane zachováno, dokud jej znovu nezměníte. To neplatí pro platby na dobíjecí stanici nebo za digitální služby. Pokud jste zvolili mobilní platbu, musíte před každou platbou zadat PIN, aby se vygeneroval digitální kód. Tento kód je platný po dobu 15 minut. Po uplynutí těchto 15 minut musíte vygenerovat nový kód.
Během platebního procesu je token, který identifikuje vaši platební kartu, odeslán poskytovateli platebních služeb spolu s částkou, která má být zaplacena, a dalšími údaji specifickými pro trans-akci. Jakmile potvrdí transakci, bude váš nákup zboží nebo služeb dokončen a obdržíte fakturu s příslušnými údaji o transakci kartou jako při každém jiném nákupu zboží nebo služeb kreditní nebo debetní kartou.
Abychom mohli provádět platební proces v souladu s právními ustanoveními směrnice (EU) 2015/2366 („PSD 2“), platnými národními prováděcími zákony a nařízením v přenesené pravomoci (EU) 2018/389, umožňujeme za pomoci našich poskytovatelů služeb Vaší kreditní instituci, popř. subjektu, který vydal Váš platební prostředek (např. Vaší debetní nebo kreditní kartu), aby provedla ověření zákazníka a předběžnou analýzu rizik za účelem posouzení potřeby takového ověření zákazníka. Tím se zajišťuje, že platební prostředky používáte vy sami, a ne někdo jiný s úmyslem podvodu. Tyto informace se týkají zejména údajů o Vás, aktuální transakci a Vaší předchozí platební historii.
Pečlivé zacházení s kódem PIN
Jste povinni PIN, který jste si nastavili pro mobilní platby, (1) nepředávat třetím osobám, (2) uchovávat jej odděleně od mobilního telefonu a zejména (3) neukládat jej například ve funkci poznámek v telefonu.
Blokování Lidl Pay
Jsme oprávněni vám Lidl Pay zablokovat zejména v případě, že nastane jeden z následujících případů:
• pokud je to nezbytné pro ochranu oprávněných zájmů našich nebo poskytovatele platebních služeb,
• v případě zneužití nebo podvodného použití Lidl Plus nebo Lidl Pay nebo pokud existuje podezření na zneužití nebo podvodné použití Lidl Plus nebo Lidl Pay,
• pokud jste u svého účtu Lidl Plus deaktivovali tzv. dvoufaktorové ověřování. Při dvoufaktorovém ověřování budete také při každém přihlášení ke svému účtu vyzváni k zadání ověřovacího kódu, který vám bude zaslán na vaše mobilní telefonní číslo nebo e-mailovou adresu, kterou máte u nás zaregistrovanou.
Pokud bude Lidl Pay zablokováno, nebudete již moci prostřednictvím Lidl Pay provádět platby. O zablokování Lidl Pay vás budeme informovat s uvedením důvodu, pokud možno ještě před zablokováním. Totéž platí i pro odblokování.
Deaktivace Lidl Pay
Jsme oprávněni vám Lidl Pay deaktivovat, a to zejména v následujících případech:
• Pokud byl PIN pro Lidl Pay nebo datum platnosti kreditní nebo debetní karty zadán pětkrát po sobě nesprávně;
• Pokud funkci Lidl Pay nepoužíváte déle než 24 měsíců.
Deaktivace funkce Lidl Pay znamená, že již nebudete moci provádět platby prostřednictvím Lidl Pay.
Zapomenutý PIN
V případě, že si PIN k Lidl Pay již nepamatujete, máte možnost PIN změnit a určit nový, aniž byste přišli o zadané údaje.
V závislosti na platebních údajích, které máte v Lidl Pay uloženy, budete muset pro zadání nového PIN provést jednoduchou nebo dvojitou bezpečnostní kontrolu. Bezpečnostní kontrola může zahrnovat požadavek na zadání platebních údajů, ověření mobilního telefonu nebo dalších údajů, jako je například datum platnosti registrované debetní nebo kreditní karty
4.2.12 Internetový obchod/další digitální služby
Získáváme údaje o vašem využívání online služeb nebo jiných aplikací, webových stránek nebo jiných digitálních služeb společností ze skupiny Lidl, jako je služba Klikni & Vyzvedni, online recepty, aplikace Monsieur Cuisine, aplikace Lidl Home a další (zejména vybrané a zakoupené produkty, informace o platbě a způsobu doručení, vaše odpovědi na průzkumy, vaše účast v soutěžích, produkty uložené v nákupním košíku, četnost vašich nákupů, vaše sledovací údaje atd.) a pokud je to možné, přiřazujeme je k vaší osobě, vaší e-mailové adrese nebo vašemu zákaznickému číslu. Shromážděné údaje také kombinujeme s informacemi o produktech, které jste zakoupili v prodej-ně, například proto, abychom vám mohli nabídnout nabídky přizpůsobené vašim preferencím a zájmům, jakož i účast v akcích, nabídnout vám účast ve speciálních akcích a lépe přizpůsobit případný reklamní přístup k vám.
4.2.13 Trhákoviny
V rámci kampaně Trhákoviny nabízíme všem registrovaným uživatelům Lidl Plus exkluzivní nabídky na různé produkty (dále jen „kampaň“) v aplikaci Lidl. Inzerované produkty lze v omezeném časovém období zakoupit za sníženou nákupní cenu do vyčerpání zásob. Nákupní cena může být navíc v průběhu kampaně dále snížena, pokud si příslušný produkt objedná potřebný počet uživatelů a tím je dosaženo dalšího snížení ceny, které se zobrazuje v živém počítadle na stránce s detailem příslušného produktu. Uživatel nikdy nezaplatí za produkt více, než je nákupní cena, která se zobrazí při učinění objednávky. Pokud se po dokončení objednávky uživatelem zúčastní téže kampaně další uživatelé a v důsledku toho je do konce této kampaně dosaženo dalšího snížení ceny, je nákupní cena snížena pro všechny uživatele, kteří si daný produkt objednali. Aktuálně platnou kupní cenu, dosažené snížení ceny a zbývající trvání kampaně si můžete kdykoli prohlédnout na stránce s detailem příslušného produktu v aplikaci Lidl.
Kliknutím na tlačítko [„VYUŽÍT AKCI (LIDL.CZ) “] na příslušné stránce detailu produktu v Lidl Plus budete přesměrováni na stránku, kde můžete objednávku dokončit.
Kupní smlouva se uzavírá se společností Lidl Česká republika s.r.o.. Na nákup se vztahují Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu Lidl Česká republika s.r.o.
Konečná kupní cena bude uživateli sdělena po skončení kampaně (maximálně do 2-3 dnů). Informace o objednávce budou přístupné v samoobslužné zóně uživatelského účtu po skončení kampaně. Nabídky nejsou v době trvání kampaně přímo přístupné na webových stránkách internetového obchodu Lidl a zobrazují se pouze v aplikaci Lidl.
4.2.13 Kupón Plus
Dosažení určitých cílů útraty za měsíc je odměněno kupónem. Vyhrazujeme si právo čas od času na začátku každého měsíce změnit vaše individuální cílové hodnoty útraty a hodnotu nebo typ příslušných kupónů.
4.3 Analýza údajů
Údaje popsané v části 4.2 shromažďujeme v naší databázi. Údaje analyzujeme s cílem identifikovat takové informace, které by vás mohly zajímat a které bychom vám mohli zasílat a zobrazovat. K určení možných zájmů o naše produkty používáme také matematicko-statistické metody s přihlédnutím k naší nabídce. Za tímto účelem jsou vaše osobní údaje porovnávány s údaji jiných zákazníků. Na základě tohoto srovnání pak můžeme určit, které další produkty a akce, o které pro-jevili zájem jiní zákazníci s podobnými zájmy, by mohly být zajímavé i pro vás a další zákazníky. Lidl však nepřebírá žádnou odpovědnost za to, že zpracování údajů bude vždy fungovat popsaným způsobem. Na základě vašeho souhlasu vytváříme analýzy vašeho používání aplikace a segmentaci uživatelských profilů. Tyto informace přiřazujeme k vaší osobě pro reklamní účely, na které se vztahuje tato smlouva. Získáváme také obecné poznatky pro optimalizaci naší aplikace a úspěšnosti našich reklamních kampaní. Našim reklamním partnerům poskytujeme statisticky zpracované anonymní údaje o úspěšnosti jejich reklamních kampaní pro účely fakturace. Naši reklamní partneři nemohou tyto informace zpětně spojit s vaší osobou (ohledně dalších přenosů údajů vizte naše Prohlášení o ochraně osobních údajů Lidl Plus).
S cílem podnítit váš zájem o kategorie produktů, které běžně nenakupujete, je možné, že vám budou v Lidl Plus zasílány nabídky na jiné kategorie produktů. Je také pravděpodobné, že určité skupiny uživatelů budou dostávat různé diskontní sazby pro stejnou kategorii produktů, aby se otestovaly obchodní akce společnosti Lidl.
5. Obecné požadavky na používání Služby
Pro využívání Služby je nutné platné číslo mobilního telefonu, e-mailová adresa a účet Lidl Plus.
Abyste mohli Lidl Plus využívat v plném rozsahu, musíte si stáhnout software z obchodu s aplikacemi. Pro různé typy mobilních telefonů existují specifické verze softwaru. Pro některé typy nelze vhodný software z technických důvodů nabídnout. Pokud pro váš mobilní telefon není k dispozici vhodná verze softwaru, nebudete moci Službu využívat. Společnost Lidl Stiftung se však snaží nabízet software pro co nejvíce různých typů modelů. Vzhledem k neustále se měnícím produktovým řadám na trhu koncových mobilních zařízení nemůže společnost Lidl Stiftung nabídnout žádný aktuální seznam všech mobilních telefonů, se kterými je možné Službu využívat.
Instalace softwaru a využívání Služby vyžaduje pravidelný přenos dat z vašeho mobilního telefonu. Rozsah a četnost přenosu dat závisí na typu a rozsahu využívání Služby. Náklady na připojení vzniklé v souvislosti s přenosem dat nesete vy. Jejich výše závisí na existující smlouvě mezi vámi a příslušným mobilním operátorem.
Náklady na zřízení a udržování internetového připojení na straně uživatele nejsou součástí služeb poskytovaných ze strany společnosti Lidl Stiftung. Tyto náklady jsou výhradně v rámci smluvního vztahu mezi vámi a vaším poskytovatelem internetového připojení.
Používání Služby rovněž vyžaduje dostatečný stav baterie a jas obrazovky pro skenování QR kódů v procesu Check-Out.
Zavazujete se instalovat námi nabízené aktualizace. O aktualizacích budete při používání softwaru informováni. Používání Služby na upravovaných koncových zařízeních (např. pomocí jailbreaku/rootingu) není povoleno.
6. Klikni & Vyzvedni (Funkce rezervace)
Tato část 6 se vztahuje na používání funkce rezervace. Funkce rezervace je k dispozici pouze v Lidl Plus.
6.1 Předmět
Funkce rezervace umožňuje rezervovat produkty uvedené v Lidl Plus a následně si je vyzvednout ve vámi zvolené prodejně. Za tímto účelem se musíte nejprve zaregistrovat do Služby Lidl Plus v souladu s částí 3. Upozorňujeme, že některé produkty z naší nabídky jsou k dispozici pouze po omezenou dobu. Vyhrazujeme si proto právo kdykoli omezit nebo deaktivovat funkci rezervace v Lidl Plus, a to i bez předchozího upozornění.
6.2 Nezávaznost rezervace
Rezervace je bezplatná a nezávazná. Rezervace nezakládá žádné smluvní povinnosti, tj. rezervace vás nezavazuje k nákupu ani nezakládá váš nárok na uschování a zakoupení produktů.
6.3 Rezervační proces
Funkce rezervace v rámci Lidl Plus vám automaticky zobrazí produkty, které jsou ve vámi vybrané prodejně k dispozici. Pokud produkty nejsou ve vybrané prodejně dostupné, máte možnost změnit prodejnu. Rezervaci provedete tak, že v rámci Lidl Plus nejprve vyberete produkt v požadovaném množství a kliknutím na tlačítko „Rezervovat“ vložíte produkt do nákupního košíku. V rámci nákupního košíku můžete měnit množství vybraných produktů nebo produkty z nákupního košíku odebírat. Rezervace je dokončena, jakmile v nákupním košíku kliknete na „Rezervovat“. Poté obdržíte potvrzení o přijetí rezervace na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci. Jakmile pro vás budou rezervované produkty uloženy na prodejně a připraveny k vyzvednutí, obdržíte e-mailem také oznámení o možnosti vyzvednutí. Přesný čas, kdy jsou vámi rezervované produkty ve vybrané prodejně k dispozici, najdete v Lidl Plus i v oznámení o možnosti vyzvednutí. Prodloužení doby rezervace v prodejně není možné. V rámci Lidl Plus můžete také kdykoli sledovat stav své rezervace.
6.4 Vyzvednutí a nákup v prodejně
Chcete-li si vyzvednout rezervované produkty, kontaktujte prosím pracovníka prodejny ve vybrané prodejně a sdělte mu číslo objednávky (rezervace) - to naleznete v Lidl Plus, v potvrzení rezervace nebo v oznámení o možnosti vyzvednutí. Nákup rezervovaných produktů poté probíhá za-placením na pokladně v dané prodejně. Smluvním partnerem je společnost Lidl, která prodejnu provozuje.
6.5 Následná změna a zrušení rezervace
Celou rezervaci nebo její část můžete změnit nebo zrušit v sekci „Vaše rezervace“ v Lidl Plus kliknutím na tlačítko „Změnit“ nebo „Zrušit rezervaci“. Kliknutím na tlačítko „Změnit“ bude vaše předchozí rezervace zrušena a všechny původně rezervované produkty budou znovu přidány do nákupního košíku. Nákupní košík pak můžete upravit a rezervaci znovu potvrdit kliknutím na tlačítko „Nyní rezervovat nezávazně“. Pokud rezervaci znovu nepotvrdíte, nebudou rezervovány žádné produkty. Po každé změně nebo zrušení rezervace obdržíte potvrzovací zprávu na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci.
Jako alternativu ke zrušení rezervace nebo v případě, že zrušení rezervace již není technicky možné, protože rezervace již není ve stavu „v přípravě“, můžete také nechat rezervaci zaniknout tím, že si rezervované produkty nevyzvednete během doby úschovy dle části 6.3.
6.6 Historie
Dokud je funkce rezervace v Lidl Plus aktivní, zobrazují se vaše rezervace ve vašem účtu.
7. Vaše povinnosti
Jste povinni
• při registraci uvést správné údaje a udržovat svůj profil aktuální,
• v případě změny mobilního telefonního čísla v Lidl Plus neprodleně aktualizovat své mobilní telefonní číslo,
• udržovat své heslo v tajnosti a v případě jeho zneužití nebo podezření na zneužití jej změnit a
• používat Službu v souladu s platnými právními předpisy.
Vezměte prosím také na vědomí, že vaše číslo mobilního telefonu používáme primárně pro identifikaci vaší osoby jako oprávněného vlastníka vašeho účtu Lidl Plus. Proto je obzvláště důležité, aby v Lidl Plus bylo vždy uloženo vaše aktuální číslo mobilního telefonu. Jen tak zajistíte, že budete mít kdykoli přístup ke svému účtu Lidl Plus, a to i v případě, že zapomenete heslo, a že v případě změny mobilního telefonního čísla nezískají přístup k vašemu účtu Lidl Plus žádné neoprávněné třetí osoby.
8. Zrušení
8.1 Právo na odstoupení od smlouvy
Máte právo odstoupit od této smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dní ode dne uzavření smlouvy.
Chcete-li uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy, musíte nás kontaktovat na adrese
Lidl Stiftung & Co. KG
Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm
Telefonní číslo: 210 023 400
E-mail: ochranadat@lidlplus.cz
prostřednictvím jednoznačného prohlášení (např. dopisem zaslaným poštou, faxem nebo e-mailem) o svém rozhodnutí zrušit tuto smlouvu. Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však povinné. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy po-stačí, když oznámení o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy odešlete před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
8.2 Důsledky odstoupení od smlouvy
Odstoupíte-li od této smlouvy, vrátíme Vám všechny platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících z vaší volby jiného typu dodání, než je nejlevnější námi nabízený typ standardního dodání), a to bez zbytečného odkladu a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o vašem rozhodnutí odstoupit od této smlouvy. Pro toto vrácení použijeme stejný platební prostředek, který jste použili pro původní transakci, pokud se s vámi výslovně nedohodneme jinak; v žádném případě vám za toto vrácení nebudou účtovány žádné poplatky.
Pokud jste požádali o zahájení poskytování služeb během lhůty pro odstoupení od smlouvy, musíte nám zaplatit přiměřenou částku odpovídající podílu již poskytnutých služeb do okamžiku, kdy nás informujete o uplatnění práva na odstoupení od této smlouvy, ve srovnání s celkovým rozsahem služeb stanovených ve smlouvě.
8.3 Formulář pro odstoupení
Formulář ve formátu pdf ke stažení zde.
9. Odpovědnost
Provozovatelé jednotlivých online služeb nesou sami odpovědnost za poskytování svých služeb. Lidl Stiftung nenese odpovědnost za případné nároky z toho vyplývající. Totéž platí pro další vstupy třetích osob, jako je například poskytovatel internetového připojení.
Vylučuje se veškerá odpovědnost Lidlu vůči uživatelům Lidl Plus, a to v maximálním možném rozsahu přípustném dle ustanovení příslušných platných a účinných právních předpisů v souvislosti s užíváním Lidl Plus. Aniž je tím dotčeno obecné vyloučení odpovědnosti dle předchozí věty, Lidl Stiftung ani jiná společnost ze skupiny Lidl neodpovídá mimo jiné za jakoukoliv újmu způsobenou tím, že:
• Lidl Plus nefunguje nebo funguje pouze v omezené míře;
• není k dispozici žádné nebo pouze omezené WiFi připojení;
• skenovací zařízení u pokladny nefunguje správně;
• nabídky nejsou k dispozici.
10. Ukončení, výmaz
Jste oprávněni kdykoli ukončit svou účast bez udání důvodu kliknutím na funkci „Smazat účet Můj Lidl“. Ukončení ze strany Lidl Stiftung je rovněž možné kdykoli bez udání důvodu. Ukončení ze strany Lidl Stiftung může být provedeno zejména v případě, že uživatel poruší ustanovení těchto Podmínek účasti. Do doby, než budou příslušné incidenty objasněny, mohou být údaje uživatele zablokovány. Zejména si vyhrazujeme právo smazat účet Lidl Plus v případě uvedení nepravdivých údajů. Právo stran na odstoupení tím není dotčeno.
11. Závěrečná ustanovení
Smluvním jazykem je čeština.
Má-li uživatel postavení spotřebitele, je příslušným orgánem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů mezi Lidl Stiftung a uživatelem o právech a povinnostech vyplývajících z používání Lidl Plus Česká obchodní inspekce (dále jen „ČOI“). Bližší informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů jsou uvedeny na stránkách ČOI ( www.coi.cz).
Evropská komise poskytuje portál pro Řešení sporů online na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Nejsme však povinni a ani nemáme zájem se účastnit řízení pro řešení sporů před spotřebitelským rozhodčím senátem.