Váš internetový prohlížeč není podporován
Chcete-li správně zobrazit webové stránky, použijte jeden z následujících prohlížečů.Upozornění!Aktualizujte prosím svůj prohlížeč. Pokud budete s tímto prohlížečem pokračovat v dalším nakupování, nemusí být dokončení objednávky úspěšné.
    Brand Navigation
    1. Společenská odpovědnost
    2. Kariéra
    3. Pro dodavatele
    4. Všeobecné informace
    5. Nemovitosti

    Prohlášení o přístupnosti

    Informace o poskytovali služby


    Poskytovatelem služby je společnost Lidl Stiftung & Co. KG,se sídlem na adrese: Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm, DIČ: DE145803808 [kontaktní telefon: 0203 966 5566], která provozuje věrnostní program Lidl Plus („Služba Lidl Plus“), který uživatelům nabízí přístup k exkluzivním slevám, digitálním účtenkám, nabídkám partnerů a dalším personalizovaným službám prostřednictvím aplikace Lidl.


    Obecný popis


    Lidl Plus je digitální věrnostní program dostupný pro zařízení s operačním systémem iOS a Android, a to prostřednistvím aplikace Lidl. Aplikace Lidl je určena spotřebitelům, kteří si přejí například rezervovat zboží či dostávat personalizované informace o nabídkách, akcích (včetně týdenních akčních kuponů) a vybraných partnerech, které jsou jim ušité na míru.


    Shoda obsahu s předpisy pro přístupnost


    Aplikace Lidl je částečně v souladu s technickou normou pro přístupnost UNE-EN 301549:2022. Úspěšně splněná kritéria přístupnosti jsou uvedena níže.


    Použili jsme principy univerzálního designu, které zajišťují dostatečný barevný kontrast, správnou sémantickou strukturu, ovladatelnost na klávesnici (kde to je možné) a možnost přístupu na více platformách. Rozhraní aplikace Lidl bylo testováno pomocí automatizovaných nástrojů a manuálně zkontrolováno dle kritérií WCAG 2. AA a EN 301549, čímž je zajištěna kompabilita s asistenčními technologiemi jako jsou VoiceOver a TalkBack.


    I přes toto úsilí mohou některé problémy s přístupností nadále přetrvávat, jak je podrobně popsáno v následující části.


    Přijatý obsah:


    Soulad s předpisy o přístupnosti:

    • 11.1.1.1.1 Netextový obsah – [Probíhá] Provádějí se vylepšení s cílem zajistit vhodný alternativní text pro všechen funkční netextový obsah.
    • 11.1.3.1.1 Informace a vztahy – [Probíhá] Probíhá kontrola sémentických vztahů mezi prvky, aby byla zajištěna jejich správná interpretace asistenčními technologiemi.
    • 11.1.3.2.1 Smysluplné pořadí – [Přijato] Obsah je prezentován v logickém a smysluplném pořadí, a to i bez vizuálního stylingu.
    • 11.1.3.4 Orientace - [Probíhá] Podpora pro užívání aplikace v zařízení používaném na výšku i na šířku je implementována s výjimkou odůvodněných vyjímek.
    • 11.1.3.5 Identifikace účelu – [Probíhá] Do formulářových polí jsou začleňovány atributy automatického doplňování (tzv. našeptávač).
    • 11.1.4.1 Používání barev – [Přijato] Informace nejsou sdělovány výhradně prostřednictvím barev – používají se i další indikátory, jako jsou ikony nebo text.
    • 11.1.4.3 Kontrast (minimální) – [Probíhá] Kombinace barev jsou upravovány tak, aby splňovaly minimální kontrastní poměry mezi textem a pozadím
    • 11.1.4.4.1 Změna velikosti textu – [Přijato] Obsah zůstává čitelný i funkční při změně velikosti textu
    • 11.1.4.5.1 Obrázky textu – [Probíhá] Obrázky obsahující psaný text se nepoužívají s výjimkou případů, kdy je jejich užití nezbytné.
    • 11.1.4.10.1 Přeformátování – [Přijato] Aplikace je přizpůsobena různým velikostem obrazovky bez ztráty obsahu.
    • 11.1.4.11 Netextový kontrast – [Přijato] Grafické prvky jako ikony a tlačítka mají vůči jejich pozadí dostatečný kontrast.
    • 11.1.4.12 Rozteč textu – [Přijato] Obsah zůstává funkční i když uživatelé podle svých potřeb upraví rozteč textu.
    • 11.1.4.13 Obsah při najetí myší nebo při zaostření – [Přijato] Další obsah, zobrazený při najetí myší nebo při zaostření, zůstává viditelný a je přístupný prostřednictvím klávesnice.
    • 11.2.1.1.1 Klávesnice - [Probíhá] Všechny interaktivní komponenty jsou upravavovány pro jejich plnou ovladatelnost na klávesnici.
    • 11.2.1.2 Neblokování klávesnice – [Probíhá] Je zajištěno, že nedochází k zaseknutí zaostření při ovládání klávesnicí.
    • 11.2.4.3 Pořadí zaostřování – [Probíhá] Pořadí prvků je zdokonalováno, aby bylo logické a předvídatelné.
    • 11.2.4.4 Účel odkazu (v kontextu) – [Probíhá] U odkazů je vždy uveden jejich účel.
    • 11.2.4.6 Nadpisy a popisky – [Probíhá] Nadpisy a popisky jsou revidovány tak, aby přesně popisovaly související obsah.
    • 11.2.4.7 Viditelné zaostření – [Probíhá] Vizuální indikátory zaostření k usnadnění ovládání pomocí klávesnice.
    • 11.2.5.3 Popisek v názvu – [Probíhá] Ovládání je aktualizováno, aby bylo zajištěno, že viditelný popisek je součástí přístupného názvu.
    • 11.3.1.1.1 Rozhraní pro klávesnice – [Přijato] Všechny funkce lze ovládat prostřednictvím klávesnice.
    • 11.3.2.1 Při zaostření – [Přijato] Při zaostření na jednotlivé komponenty nedochází k neočekávaným chybám.
    • 11.3.2.2 Při vstupu dat – [Přijato] Vstup dat nespouští neočekávané akce bez vědomí uživatele.
    • 11.3.3.1.1 Identifikace chyb – [Přijato] Chyby jsou jasně identifikovány.
    • 11.3.3.1.2 Popisky nebo instrukce – [Přijato] Formulářová pole obsahují jasné popisky či instrukce.
    • 11.3.3.2 Popisky nebo instrukce (Zesílené) – [Probíhá] Probíhá snaha o zajištění konzistence a srozumitelnosti popisků ve všech polích
    • 11.3.3.3 Návrhy pro řešení chyb – [Přijato] K řešení vzniklých chyb jsou poskytovány užitečné návrhy.
    • 11.4.1.1.1 Analýza – [Přijato] Kód je sémanticky správně formátovaný a interpretovatelný asistenčními technologiemi.
    • 11.4.1.2.1 Název, role, hodnota – [Probíhá] Atributy ARIA jsou správně implementovány pro zobrazení názvu, role a hodnoty jednotlivých komponent.
    • 11.5.2.7 Funkce přístupnosti zdokumentovány – [Přijato] Funkce přístupnosti aplikace jsou pro její uživatele zdokumentovány.
    • 11.5.2.8 Formáty dokumentace o přístupnosti – [Přijato] Dokumentace k přístupnosti je dostupná ve formátech podporovaných asistenčními technologiemi.
    • 11.5.2.9 Přístupnost dokumentů mimo web – [Probíhá] Ne-webové dokumenty (například ve formátu PDF) jsou kontrolovány z hlediska jejich sémantické struktury a čtecího pořadí.
    • 11.5.2.10 Přístupnost komponent uživatelského rozhraní v dokumentech – [Přijato] Formuláře, odkazy a interkativní prvky v dokumentch splňují požadavky pro přístupnost.

    Příslušný orgán dozoru

    V případě, že uživatel zjistí problémy s přístupností aplikace a chce podat formální stížnost, může se obrátit na příslušný orgán, kterým je v tomto případě Česká obchodní inspekce.


    Příprava prohlášení o přístupnosti

    Toto prohlášení bylo vyhotoveno 26/06/2025.

    Toto prohlášení bylo naposledy upraveno 26/06/2025.