Váš internetový prohlížeč není podporován
Chcete-li správně zobrazit webové stránky, použijte jeden z následujících prohlížečů.Upozornění!Aktualizujte prosím svůj prohlížeč. Pokud budete s tímto prohlížečem pokračovat v dalším nakupování, nemusí být dokončení objednávky úspěšné.
    Brand Navigation
    1. Společenská odpovědnost
    2. Kariéra
    3. Pro dodavatele
    4. Všeobecné informace
    5. Nemovitosti

    NIKDY NEPŘESTÁVEJTE RŮST

    Jako maloobchodní prodejce potravin si uvědomujeme důležitou roli, kterou hrajeme v oblasti výživy, a odpovědnost, kterou máme vůči našim spotřebitelům a planetě. Naše úsilí zaměřené na uvědomělou výživu má za cíl pomáhat a podporovat zdraví všech lidí i udržitelnost planety. Strukturálními opatřeními na podporu zdraví a uvědomělé výživy chceme do roku 2025 nabídnout všem nejlepší sortiment výrobků pro zdravou a udržitelnou výživu, a to prostřednictvím naší strategie "Uvědomělá výživa". Naše ambice v oblasti udržitelnosti vnášíme do našich sportovních partnerství a ukazujeme, jak může Lidl hrát roli v podpoře všech druhů týmů, od rodin, přes přátele až po fanoušky. Lidl je vždy po vašem boku a pomáhá vám překonávat všechny každodenní životní výzvy. Víme, že sport může lidi inspirovat k aktivitě - od velkých sportovních událostí až po místní masové soutěže. Naše sportovní sponzorství pečlivě vybíráme, abychom zajistili, že oslovíme všechny zainteresované strany a budeme i nadále pomáhat všem žít zdravěji, aktivněji a udržitelněji. V rámci naší mezinárodní strategie společenské odpovědnosti firem pravidelně rozšiřujeme náš sortiment výrobků o další produkty rostlinného původu. To také přispívá k našemu závazku Net-Zero, který spočívá ve snížení emisí skleníkových plynů na úroveň Net-Zero v celém našem hodnotovém řetězci do roku 2050. Kampaní zaměřenou na spotřebitele "Jsme jeden tým" společnost Lidl zdůrazňuje, že stojí po boku každého na každém kroku: v obchodě, doma i na stadionu. Sport a pohyb v kombinaci se zdravým stravováním prospívají všem, nejen profesionálním sportovcům. Lidl stojí na vaší straně - od udržování nízkých cen a snadné dostupnosti jednoduchých, zdravých a čerstvých potravin až po přiblížení největších sportovních událostí v Evropě. Protože chceme dělat více toho, co je dobré pro naši planetu, pro lidi a pro vás - pro lepší zítřek.

    UEFA Women's EURO 2025

    Pod heslem "Never Stop Growing" (Nikdy nepřestávej růst) zdůrazňuje společnost Lidl na letošním mistrovství Evropy ve fotbale žen svůj dlouhodobý závazek podporovat ženský sport, zdravý životní styl a osobní rozvoj mladých lidí. V rámci své aktivace spustí Lidl iniciativy zaměřené na vzdělávání v oblasti výživy, posílení postavení mládeže a inkluzivitu - a podpoří tak fanoušky i hráčky na hřišti i mimo něj. Maloobchodní řetězec s potravinami plánuje řadu různých aktivit jak ve fanouškovských zónách, tak i v okolí samotného turnaje ve Švýcarsku, aby podpořil turnaj a pomohl vytvořit lepší zítřek.

    Robin Ruschke, výkonný viceprezident pro marketing společnosti Lidl International:

    "V Lidlu víme, jak nás fotbal dokáže všechny spojit, a turnajem UEFA Women's EURO 2025 pokračujeme v našem závazku vůči fotbalu po úspěšném UEFA EURO 2024 a navazujeme na naše průkopnické sponzorství, a to v ženských sportech, jako je házená nebo Lidl-Trek. Proto během soutěže opět pořádáme řadu aktivit jak pro naše zákazníky, tak pro náš skvělý #teamlidl. Bude to skvělé léto a my se nemůžeme dočkat, až se týmový duch Lidlu opět ukáže!"

    Fußballspielerin mit Adidas Schuhen auf einem blauen Platz.

    Lidl Youth Camp

    Na UEFA Women's EURO 2025 chce Lidl skutečně něco změnit, a proto využívá partnerství s UEFA k vytvoření programu pro mladé ženy zaměřeného na fotbal a zdravý životní styl - Lidl Youth Camp ve spolupráci s #WePlayStrong. Tento celoevropský víkendový program je prostorem pro mladé ženy, které mohou objevit svůj potenciál, podpořit své ambice a posílit se - společně. Aktivity ve fanouškovské zóně Lidl i letos podporuje zákazníky a fanoušky, aby jim pomohl dělat vědomá rozhodnutí, která podporují je samotné, lidi i naši planetu. Proto Lidl do fanouškovských zón dodává Fresh stanice, které fanouškům nabízejí ovocné kelímky jako čerstvou a zdravou variantu, díky níž je na talíři nejen více čerstvosti a rozmanitosti, ale také fanoušci získají přirozenou a zdravou dávku energie. Fresh Field Propagace uvědomělé výživy a čerstvosti švýcarským turistům a fotbalovým fanouškům UEFA, Lidl vytváří zdroj potravin ve tvaru a velikosti fotbalového hřiště. Pouhých 30 minut od Curychu vysadil Lidl 8 druhů ovoce a zeleniny, které vyprodukují více než 15 tun čerstvých produktů, jejichž úrodu pak věnuje různým organizacím.

    Eine Frau jongliert mit einem Fußball in der Luft auf einem Fußballplatz.

    Osvětový tým

    Letos v létě bude Lidl ve spolupráci s UEFA poskytovat osvětové týmy na všech osmi stadionech během 31 zápasů. Tyto týmy tvoří speciálně vyškolení ambasadoři, kteří se věnují podpoře inkluzivního a respektujícího prostředí pro všechny fanoušky. Tyto osvětové týmy podporují spravedlnost a respekt na všech stadionech a jsou přátelskými tvářemi v davu, které nabízejí podporu, povzbuzují k jednotě a zajišťují, aby radost ze hry sdíleli všichni.

    Dr. Jennifer Cords, senior viceprezidentka pro korporátní záležitosti společnosti Lidl International:

    "Prostřednictvím našeho partnerství s UEFA Women's EURO 2025TM chceme rozšířit naši základní hodnotu respektu na všechny fanoušky na turnaji. Podpora podpůrného prostředí je pro nás všechny v Lidlu důležitým cílem, a proto poskytujeme na všech 8 stadionech pro 31 zápasů letošního turnaje osvětový tým. Naše Týmy Uvědomění budou prosazovat kulturu stadionů, která podporuje férovost, respekt a sounáležitost, jako vstřícnou ruku každému, kdo ji potřebuje."

    NášČerstvý sortiment