Váš internetový prohlížeč není podporován
Chcete-li správně zobrazit webové stránky, použijte jeden z následujících prohlížečů.Upozornění!Aktualizujte prosím svůj prohlížeč. Pokud budete s tímto prohlížečem pokračovat v dalším nakupování, nemusí být dokončení objednávky úspěšné.
Banner

Vrácení zboží na lidl-shop.cz

Od 1.9. nebudou fyzické dokumenty pro vrácení zboží součástí zásilek z lidl-shop.cz. Dokumenty pro vrácení zboží si mohou všichni zákazníci vytvořit online, když se rozhodnou vrátit zboží. Společně tak snížíme plýtvání papíru a naší přírody. Ročně touto změnou společně ušetříme 2 000 stromů a téměř 100 tun papíru.


Vrácení zboží z lidl-shop.cz i nadále zůstává ZDARMA a zboží je stále možné vrátit do 90 dnů od nákupu.

Jakým způsobem mohu zakoupené zboží vrátit?

Jediné, co budete potřebovat, jsou dokumenty pro vrácení zboží:

• Formulář pro odstoupení od smlouvy

• Štítek pro vrácení zboží

Kromě obou dokumentů nyní stačí už jen najít nejbližší PPL ParcelShop a zboží zde odevzdat.


Jak získat dokumenty pro vrácení zboží?

Registrovaní i neregistrovaní zákazníci mohou dokumenty pro vrácení zboží získat dvěma způsoby:

Registrovaní zákazníci

Registrovaní zákazníci si mohou vytvořit dokumenty pro vrácení zboží v sekci Přehled objednávek kliknutím na tlačítko „Vrátit zboží“. V dalším kroku si zvolíte zboží, které si přejete vrátit a potvrdíte výběr. V dalším kroku obdržíte potvrzení o tom, že dokumenty pro vrácení zboží byly odeslány na vaši e-mailovou adresu. Dokumenty nyní stačí vytisknout a nalepit Štítek pro zpětné zaslání na zásilku a Formulář pro odstoupení od smlouvy vložit ke zboží do zásilky.


Proces vrácení můžete také začít kliknutím na odkaz „Získat dokumenty pro vrácení“ v e-mailu Faktura, který obdržíte ke každé zásilce.


Neregistrovaní zákazníci

Neregistrovaní zákazníci si mohou dokumenty pro vrácení zboží vytvořit online. V e-mailu Faktura, který obdrží každý zákazník k objednávce, klikněte v dolní části e-mailu na odkaz „Získat dokumenty pro vrácení“. Budete přesměrováni na stránku, kde ověříme vaši e-mailovou adresu. Zadejte e-mailovou adresu vedenou k objednávce, ze které vracíte zboží. Na uvedenou e-mailovou adresu obdržíte potvrzovací e-mail, v němž klikněte na odkaz „Pro vrácení zboží klikněte ZDE“.


Odtud budete přesměrováni k výběru zboží k vrácení. Po potvrzení výběru vám odešleme e-mail s dokumenty pro vrácení zboží. Dokumenty nyní stačí vytisknout a nalepit Štítek pro zpětné zaslání na balík a Formulář pro odstoupení od smlouvy vložit ke zboží do zásilky.

Vytvořte si dokumenty pro vrácení zboží online


Dokumenty pro vrácení zboží si můžete nově vytvořit také na stránkách našeho zákaznického servisu Servis a podpora ZDE.


V dolní části této stránky v sekci Vytvořte si dokumenty pro vrácení online je nutné do pole Číslo objednávky vložit číslo objednávky, ze které si přejete vrátit zboží a stisknout tlačítko Vytvořit dokumenty pro vrácení. Poté budete z bezpečnostních důvodů přesměrováni k ověření Vaší e-mailové adresy, nebo k přihlášení do osobního účtu v závislosti na tom, zda nakupujete s registrací, nebo bez registrace.

Jak mohu zkontrolovat obsah zásilky?

Některé objednávky jsou odeslány ve více zásilkách. Jak zkontrolovat, že obsah zásilky je kompletní a že zbytek objednávky obdržíte v další zásilce?


Odpověď naleznete v e-mailu Potvrzení o odeslání.

• V tomto e-mailu vždy uvádíme, co bude v konkrétní zásilce doručeno.

• V případě, že je objednávka doručována ve více zásilkách, bude v tomto e-mailu uvedena informace „Objednávka byla rozdělena do několika zásilek“.

Často kladené otázky

O tom, že jsme Vámi odeslané zboží dostali zpět, Vás budeme informovat e-mailem Potvrzení o vrácení zboží.


Pokud jste za zboží platil/a platební kartou online, pošleme Vám peníze zpět na bankovní účet, ze kterého jste platbu uskutečnil/a. Vrácení peněz proběhne běžně do 7 dnů od přijetí vráceného zboží.


V případě objednávky hrazené dobírkou vyplníte své číslo bankovního účtu během vytváření dokumentů pro vrácení zboží. Tento proces je popsán výše. Vrácení peněženích prostředků proběhne zpravidla do 7 dnů od sdělení údajů o bankovním účtu.

Našim cílem je, aby byly zásilky zasílány rychle, bezpečně a efektivně. V některých případech nás právě tato předsevzetí vedou k tomu, že zboží zasíláme ve více balících. Zboží totiž máme umístěno ve více skladech a chceme, abyste nečekali na část zboží déle než je nutné. Někdy je také lepší umístit velmi odlišné zboží do různých balíků, aby se společnou přepravou nepoškodilo. Pokud si tak objednáte třeba funkční běžecké oblečení a koupelnovou komodu, zřejmě se dočkáte dvou zásilek.


Samozřejmě ale platí, že rozdělením objednávky na více zásilek se nemění náklady na poštovné. To zaplatíte vždy jen jednou ve smluvené výši.

Zboží obdržené společností PPL nebo Česká pošta můžete vrátit bezplatně pouze na podejních místech PPL, tzv. PPL ParcelShopech* (seznam provozoven naleznete zde).


Je důležité, abyste do balíku vložil/a vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy a na balík nalepil/a přiložený Štítek pro zpětné zaslání. Před odesláním zboží v PPL ParcelShopu se prosím ujistěte, že na zásilce je nalepen vždy pouze jeden Štítek pro zpětné zaslání, případně žádná další etiketa s čárovým kódem.


Obsluha PPL ParcelShopu přijme Vaši zásilku. Po přijetí zásilky obdržíte potvrzovací SMS, že balík byl úspěšně přijat do přepravy. Tuto SMS si ponechte pro případnou reklamaci u přepravce nebo pro případné dotazy ohledně vraceného zboží.

Dokumenty pro vrácení zboží můžete vytvořit také online. Klikněte na tlačítko "Vytvořit dokumenty pro vrácení" a poté v horní části stránky zadejte číslo objednávky a potvrďte tlačítkem.