danger
Nepodporovaný prohlížeč

Omlouváme se, váš prohlížeč není bohužel podporován.

Zboží
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Co je aktuálně v nabídce?

Aktuální akční leták naleznete zde.

Stáhněte si aplikaci Lidl nebo se přihlaste k odběru našich novinek, abyste byli i nadále informováni o nabídce.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Jak se nabídka mění?

Naše nabídky se aktualizují každé pondělí a čtvrtek.
V průběhu roku se zároveň v souvislosti s potravinami objevují tematické týdny (francouzský, italský, asijský atd.). Na Velikonoce a Vánoce vedle toho nabízíme také naše Deluxe produkty.

Stáhněte si aplikaci Lidl nebo se přihlaste k odběru našich novinek, abyste byli i nadále informováni o nejnovějších nabídkách.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kdy bude akční zboží opět v akci?

Akční zboží je často nadále k dispozici v online obchodě. V opačném případě nás kontaktujte.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Jak mám postupovat při vrácení / výměně zboží?

Průmyslové zboží můžete vrátit s originálním pokadním dokladem ve lhůtě do 3 měsíců od jeho zakoupení v kterékoli prodejně Lidl v České republice. Zboží je nutné přinést v původním obalu, nepoškozené, nepoužité.

Nezjistili jste, co jste potřebovali? Zde vám rádi pomůžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Jak mám postupovat při reklamaci zboží?

Reklamaci můžete uplatnit v kterékoli prodejně společnosti Lidl v České republice. Doporučujeme vám si k tomuto účelu vybrat prodejnu, kterou máte nejblíže.

Nezjistili jste, co jste potřebovali? Zde vám rádi pomůžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Mohu v prodejně odevzdat stará elektrická zařízení k likvidaci?

Naše prodejny disponují boxy na ukládání drobných použitých elektrospotřebičů, baterií a žárovek.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Nejsem spokojen(a) s kvalitou potravin. Mohu je vrátit?

Výrobek Vám doporučíme co nejdříve reklamovat na kterékoliv naší prodejně a to i bez pokladního dokladu.

Nezjistili jste, co jste potřebovali? Zde vám rádi pomůžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Jaké existují pro produkty společnosti Lidl testy kvality a dopadů na udržitelnost?

V závislosti na konkrétních produktech jsou naše produkty a procesy testovány z hlediska standardů bezpečnosti a kvality.

Zde se můžete podívat na naše produkty, které získaly ocenění kvality.

Nezjistili jste, co jste potřebovali? Zde vám rádi pomůžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kde naleznu informace o složení produktu a obsah alergenů?

Složení nebaleného pečiva a seznamy alergenů jsou k nahlédnutí na našich prodejnách.

Složení hygienických, mycích a čisticích prostředků naleznete zde.

Nezjistili jste, co jste potřebovali? Zde vám rádi pomůžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kde si mohu objednat náhradní díl k výrobku?

Ohledně náhradních dílů se obraťte na daného servisního partnera uvedeného v návodu k použití Vašeho zařízení.

Nezjistili jste, co jste potřebovali? Zde vám rádi pomůžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kde naleznu návod k výrobku?

Zde si můžete stáhnou návody k použití našich vlastních značek.

Nezjistili jste, co jste potřebovali? Zde vám rádi pomůžeme.

Zaměstnání u společnosti Lidl
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Jak se mohu ucházet o zaměstnání ve společnosti Lidl?

Denně aktualizovanou nabídku volných míst najdete přímo na našich kariérních stránkách. Vyberte si pozici, která Vás zaujme, a přihlaste se na volné místo přímo prostřednictvím online formuláře, který najdete pod každým konkrétním inzerátem. Nezapomeňte přiložit svůj životopis ve formátu *.doc, *.docx, *.rtf nebo *.pdf. Případně můžete přiložit i motivační dopis nebo další přílohy.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Mohu si podat iniciativní žádost o zaměstnání?

Na našich kariérních stránkách je nutné se zaregistrovat a poté vyplnit kontaktní formulář a přiložit životopis ve formátu *.doc, *.docx, *.rtf nebo *.pdf. Případně můžete přiložit i motivační dopis nebo další přílohy.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Na co si musím dát pozor při vkládání dokumentů do kontaktního formuláře?

Svůj životopis (a další přílohy) přiložte prosím ve formátu *.doc, *.docx, *.rtf nebo *.pdf.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Nejde mi odeslat formulář, hlásí špatné datum zadání možného nástupu. Jak jej mám tedy vyplnit?

Při zadávání data možného nástupu jej uvádějte pouze ve formě uvedené za políčkem: DD/MM/RRRR, např. tedy 01/04/2017 pro 1. dubna 2017.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Nabízí společnost Lidl brigády pro studenty?

Práce na částečný úvazek jsou vypsány na našich kariérních stránkách. Brigádníky do našich prodejen přijímáme po dosažení věku 18 let.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Zatím jsem neobdržel(a) potvrzení o přijetí žádosti. Co mohu udělat?

Potvrzení o přijetí žádosti o zaměstnání z personálního oddělení obdržíte nejpozději do 7 pracovních dnů.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Jak dlouho zůstanou moje osobní údaje archivované u společnosti Lidl?

Vaše osobní údaje, které nám poskytujete ve své žádosti o zaměstnání, archivujeme po dobu 6 měsíců od ukončení výběrového řízení. Pak jsou data automaticky vymazána. Společnost Lidl Česká republika v.o.s. můžete kdykoliv požádat o jejich okamžité smazání či o opravu.

Prodejny
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Jak se dozvím, kde se nachází prodejny společnosti Lidl a jakou mají otevírací dobu?

Zde naleznete nejbližší prodejnu nebo využijte aplikaci Lidl.

Nezjistili jste, co jste potřebovali? Zde vám rádi pomůžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kde naleznu telefonní číslo prodejny?

Všechny dotazy, přání a podněty je možné směřovat na zákaznický servis společnosti Lidl prostřednictvím kontaktního formuláře.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ve které státní svátky mají Vaše prodejny zavřeno?

Dle zákona mají naše prodejny Lidl zavřeno v tyto dny: Nový rok, Velikonoční pondělí, 8. května, 28. září, 28. října, 25. prosince a 26. prosince. Na Štědrý den mohou být prodejny otevřeny do 12 hodiny.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Přijímáte v prodejnách stravenky?

Na našich prodejnách lze platit pouze jedním druhem stravenek, jde o Naši stravenku. Více informací o stravenkách na www.nasestravenka.cz.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Uplatnění lístku od vratných obalů?

Lístek od vratných obalů mohou zákazníci uplatnit výhradně v prodejně, kde byly láhve vráceny. Doba na proplacení lístku není časově omezená.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Složení nebaleného pečiva a alergeny

Složení nebaleného pečiva a seznamy alergenů jsou zákazníkům k dispozici na všech našich prodejnách. Při dotazu na složení se prosím obraťte při Vašem příštím nákupu na manažera prodejny, který Vám tyto informace poskytne k nahlédnutí. Seznam alergenů naleznete vyvěšený v oddělení dopékaného pečiva.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ve kterých prodejnách se nachází pekárna?

Všechny prodejny Lidl disponují vlastní pekárnou.
Zde naleznete nejbližší prodejnu nebo využijte aplikaci Lidl.

Nezjistili jste, co jste potřebovali? Zde vám rádi pomůžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kde naleznu seznam prodejen v zahraničí?

Zde naleznete naše prodejny v Evropě.

Nezjistili jste, co jste potřebovali? Zde vám rádi pomůžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Mohu si před začátkem akce rezervovat zboží na prodejně?

Službu rezervace před začátkem akce nenabízíme.

Nezjistili jste, co jste potřebovali? Zde vám rádi pomůžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Jak mohu na prodejnách zaplatit?

Přijímáme tyto platební karty:
VISA, VISA Elektron, Maestro, MasterCard, MasterCard Eurocard, Dinners
Na vybraných prodejnách lze platit v EUR.
Nově lze u nás také platit prostřednictvím služby Google Pay.

Nezjistili jste, co jste potřebovali? Zde vám rádi pomůžeme.

Letáky
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Chtěl(a) bych dostávat do schránky letáky. Co mohu udělat?

Distribuce letáků probíhá ve spádové oblasti.

Doporučujeme vám využívat zasílání newsletteru – elektronické nabídky Lidlu přímo do Vaší e-mailové schránky.

Aktuální akční leták naleznete zde.

Další možností je využít aplikaci Lidl.

Při nákupu naleznete letáky přímo v prodejně. Leták na aktuální týden naleznete vždy ve vstupní částí prodejny a leták na týden následující u východu z prodejny.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Co mám dělat, když mi nejsou doručovány letáky Lidl?

Pokud neobdržíte Lidl leták, kontaktujte náš bezplatný zákaznický servis 800 115 435 a nahlaste prosím své kontaktní údaje. Operátorky zjistí, zda Vaše adresa spadá do distribuční oblasti a v případě zjištění pochybení na straně distribuční společnosti předají informace na oddělení distribuce. Následně vás budou o řešení situace informovat. Stejně tak můžete využít i náš kontaktní online formulář.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Už nechci dostávat letáky. Co musím udělat?

Distribuce letáků probíhá nevyžádaně, proto není možné vyřadit jednotlivé adresy. Uveďte prosím na své poštovní schránce, že nechcete dostávat žádné reklamní materiály.

Ochrana osobních dat
Spolupráce se společností Lidl
Lidl-Shop
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Proč je objednávka rozdělena do více zásilek?

Zboží z Vaší objednávky pocházelo z různých logistických center, a proto byla Vaše objednávka odeslána ve více zásilkách, abyste nečekali na část zboží déle než je nutné. Samozřejmě ale platí, že rozdělením objednávky na více zásilek se nemění náklady na poštovné. To zaplatíte vždy jen jednou ve smluvené výši.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Mohu svoji objednávku po odeslání změnit/stornovat?

Odeslaná objednávka je krátce po přijetí v našem systému předána na kolegy v našich logistických centrech, kteří se postarají o její kompletaci. Zásilku není možné v tomto okamžiku z technických důvodů již měnit.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Je možné změnit datum / adresu doručení mé zásilky?

Pokud Vám datum nebo adresa doručení nevyhovuje, můžete si tyto údaje změnit na webových stránkách přepravní společnosti, která Vám zásilku doručuje:
Přepravní společnost PPL - https://www.pplbalik.cz
Přepravní společnost Česká pošta - https://www.ceskaposta.cz/sluzby/ostatni-sluzby/zmena-dispozice

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Mohu zakoupené zboží vrátit?

Zboží můžete vrátit bezplatně na podejních místech PPL, tzv. PPL ParcelShopech* (seznam provozoven naleznete zde) do 90 dnů od převzetí zásilky. Je zapotřebí, abyste do zásilky vložil/a vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy a na balík nalepil/a přiložený Štítek pro zpětné zaslání. Oba dokumenty jsou součástí balíku s objednaným zbožím.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Jak mám postupovat v případě reklamace?

Je nám velmi líto, že se zakoupeným zbožím nejste spokojen/a a jste nucen/a ho reklamovat. Za vzniklé komplikace se omlouváme.K reklamaci prosím využijte náš Kontaktní formulář. V sekci Reklamace co nejpřesněji popište vadu výrobku, popřípadě pořiďte fotografii pro co nejrychlejší vyřízení reklamace. Náš zákaznický servis Vám následně poradí, jaké další kroky jsou pro vyřešení reklamace zapotřebí.

Naše stravenka
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
1. Mám zájem o Naši stravenku.

Jste zaměstnanec?

Těší nás, že Vás Naše stravenka zaujala. 

Kontaktujte nás zde.

Odpovědi na vaše nejčastější dotazy naleznete na stránce www.nasestravenka.cz

Jste zaměstnavatel?

Těší nás, že Vás Naše stravenka zaujala. 

Kontaktujte nás zde.

Odpovědi na vaše nejčastější dotazy naleznete na stránce www.nasestravenka.cz

Jste restaurace?

Těší nás, že Vás Naše stravenka zaujala. 

Kontaktujte nás zde.

Odpovědi na vaše nejčastější dotazy naleznete na stránce www.nasestravenka.cz

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
2. Kde mohu Naši stravenkou uplatnit?

Aktuálně můžete Naši stravenkou uplatnit ve 236 prodejnách Lidl a 127 prodejnách Kaufland. Zároveň aktivně budujeme akceptační síť restaurací.

Seznam restaurací naleznete zde.

Každý měsíc další stovky nových restaurací přibývají.

Odpovědi na vaše nejčastější dotazy naleznete na stránce www.nasestravenka.cz

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
3. Jaké zboží můžu Naši stravenkou zaplatit?

Naši stravenku lze uplatnit na potraviny a nealkoholické nápoje, nicméně není nutné svůj nákup dělit, pokladní systém prodejen Lidl i Kaufland je sám schopen rozlišit potraviny a ostatní zboží.

Odpovědi na vaše nejčastější dotazy naleznete na stránce www.nasestravenka.cz

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
4. Nabízíte Elektronickou stravenku?

Ano, elektronickou stravenku ve formě platební karty připravujeme. Elektronická stravenka bude fungovat na stejném principu jako platební karta. Bude možné ji využívat i bezkontaktně přes standardní kartový platební terminál. Z účtu bude vždy odečtena přesná částka.

Odpovědi na vaše nejčastější dotazy naleznete na stránce www.nasestravenka.cz

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
5. Máte svoji oblíbenou restauraci a chcete, aby přijímala Naši stravenku?

Odkažte danou restauraci na uzavření online smlouvy nebo nám napište e-mail na info@nasestravenka.cz a my pro Vás restauraci přednostně oslovíme.

Odpovědi na vaše nejčastější dotazy naleznete na stránce www.nasestravenka.cz

Dárková karta Lidl
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
1. Co je dárková karta?

Dárková karta je elektronická poukázka v podobě platební karty. Poukázky nejsou uloženy na kartě, nýbrž na nepersonalizovaném poukázkovém účtu, který je kartě přiřazen. Číslo karty je tak číslem takového „poukázkového účtu“.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
2. Jsou na dárkové kartě uloženy osobní údaje?

Na kartě nebo v poukázkovém účtu nejsou uloženy žádné osobní údaje. Dárková karta je elektronickou poukázkou v podobě platební karty. Poukázky nejsou uloženy na kartě, nýbrž na nepersonalizovaném poukázkovém účtu, který je kartě přiřazen. Číslo karty je tak číslem takového „poukázkového účtu“.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
3. Jsou dárkové karty přenosné?

Jelikož na kartě není uvedeno Vaše jméno, mohou ji používat i další osoby a můžete ji libovolně poskytnout nebo případně darovat.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
4. Mohu svou dárkovou kartu znovu nabít kreditem?

Opětovné nabití není možné. Pokud je kredit vyčerpán, můžete kartu zahodit.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
5. Jakou má dárková karta platnost?

Dárková karta je platná maximálně 12 měsíců, příp. do vyčerpání zůstatku, pokud k němu dojde dříve.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
6. Jaký zůstatek je na mé dárkové kartě?

Aktuální zůstatek své dárkové karty naleznete vždy na nejnovější pokladní účtence. Mimo to můžete svůj zůstatek zjistit u pokladny v kterékoliv prodejně LIDL nebo online na adrese www.lidl.cz/darkova-karta.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
7. Co se stane se zůstatkem, pokud neutratím celou peněžní hodnotu dárkové karty (platnost)?

Zbylá částka zůstane na Vaší LIDL dárkové kartě, její vyplacení v hotovosti není možné. Karta je po své aktivaci platná 12 měsíců. Během této doby lze kartu kdykoliv použít k placení. Po uplynutí této doby případný zůstatek na kartě bez náhrady propadá.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
9. Ztratil/a jsem svou dárkovou kartu, resp. mi byla ukradena – lze kartu zablokovat nebo ji nahradit?

Se svou kartou nakládejte jako s penězi v hotovosti. V případě ztráty, krádeže nebo zneužití nemá LIDL povinnost poskytnout náhradu. Vystavíme Vám novou kartu, pokud bude možné Vaši dárkovou kartu zablokovat dřív, než bude poprvé použita. K tomuto účelu je zapotřebí číslo karty a PIN. Obraťte se prosím na naši Zákaznickou linku tel.: 800 115 435.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
10. Zapomněl/a jsem svou kartu na pokladně a chci náhradu.

Se svou kartou nakládejte jako s penězi v hotovosti. V případě ztráty, krádeže nebo zneužití nemá LIDL povinnost poskytnout náhradu. Vystavíme Vám novou kartu, pokud bude možné Vaši dárkovou kartu zablokovat dřív, než bude poprvé použita. K tomuto účelu je zapotřebí číslo karty a PIN. Obraťte se prosím na naši Zákaznickou linku tel.: 800 115 435.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
11. Dárková karta mi nedorazila.

Obraťte se prosím na naši Zákaznickou linku tel.: 800 115 435.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
13. Kde si mohu dárkovou kartu zakoupit?

Dárkovou kartu získáte na všech kamenných prodejnách LIDL. Dárkovou kartu nelze až do aktivace použít k placení. Aktivace proběhne při koupi u pokladny.

Výhradně podnikatelům je určena nabídka nákupu většího množství dárkových karet, 40 a více, prostřednictvím internetové objednávky - klikněte prosím na banner na stránce https://www.lidl.cz/cs/darkova-karta.htm, kde je objednávka pro firmy. 

Zajistíme pro Vás dostatečné množství dárkových karet pro Vaše zaměstnance či obchodní partnery, včetně vzdálené aktivace karet. Při objednávce prostřednictvím internetové objednávky je podmínkou předchozí úhrada ceny dárkových karet; při dopravě do ČR je poštovné zdarma. Prodej dárkových karet podnikatelům se řídí podmínkami objednávání dárkových karet přes internet.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
14. Kde mohu dárkovou kartu používat?

Dárkovou kartu lze používat jako platební prostředek na všech kamenných prodejnách LIDL v České republice. Kartou není možno platit v e-shopu LIDL.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
15. Platí karta i v zahraničí?

V tuto chvíli není možná akceptace dárkové karty v zahraničí. Jelikož spokojenost našich zákazníků je pro nás důležitá, považujeme Váš dotaz za podnět k přezkoumání této situace.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
16. Kolik dárkových karet mohu zakoupit a jakou částkou mohu svou dárkovou kartu nabít?

V rámci jednoho nákupu lze koupit více dárkových karet, až do vyčerpání zákonného limitu pro platby v hotovosti, který je ve výši 270.000 Kč, případně nižšího limitu, který může být z bezpečnostních a jiných provozních důvodů nastaven na pokladnách v našich prodejnách.


Výhradně podnikatelům je určena možnost hromadné objednávky prostřednictvím internetu. Pro nákup většího množství dárkových karet (40 a více) ze strany podnikatelů, se prosím obraťte na naši Zákaznickou linku tel.: 800 115 435.

Zajistíme pro Vás dostatečné množství dárkových karet pro Vaše zaměstnance či obchodní partnery, včetně vzdálené aktivace karet od data dle Vašeho přání. Při objednávce prostřednictvím internetové objednávky je podmínkou předchozí úhrada ceny dárkových karet; při dopravě do ČR je poštovné zdarma. Prodej dárkových karet podnikatelům se řídí podmínkami objednávání dárkových karet přes internet

Nabízeny jsou dárkové karty v hodnotách 250, 500 a 1.000 Kč. Opakované dobíjení dárkové karty není možné.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
17. Jak dárkovou kartu používat?

Dárkové karty jsou jako platební prostředek akceptovány na všech kamenných prodejnách LIDL. Při placení předložte dárkovou kartu na pokladně.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
18. Jak často mohu dárkovou kartu používat?

Svou dárkovou kartou můžete platit libovolně často, až do vyčerpání zůstatku na kartě.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
19. Mohu při jednom nákupu použít více dárkových karet?

Svůj nákup u nás můžete kdykoliv platit dvěma nebo více dárkovými kartami do vyčerpání zákonného limitu pro platby v hotovosti, který je ve výši 270.000 Kč, případně nižšího limitu, který může být z bezpečnostních a jiných provozních důvodů nastaven na pokladnách v našich prodejnách. Mimo to máte možnost využívat dárkovou kartu libovolně často, dokud nebude zůstatek na kartě vyčerpán.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
20. Získám slevu / věrnostní body, pokud budu platit dárkovou kartou?

V tuto chvíli nejsou udělovány věrnostní nebo slevové body. Jelikož spokojenost našich zákazníků je pro nás důležitá, považujeme Váš dotaz za podnět k přezkoumání této situace.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
21. Mohu dárkovou kartu vyměnit?

Výměna dárkové karty není možná. Tím nejsou dotčena práva spotřebitelů při reklamaci.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
23. Chci si nechat vyplatit zůstatek na dárkové kartě.

Zbylá částka zůstává na Vaší LIDL dárkové kartě, její vyplacení v hotovosti na pokladně prodejny není možné. Dárková karta je od okamžiku aktivace platná 12 měsíců. Po uplynutí této doby zůstatek bez náhrady propadá.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
24. Nakoupím za více, než je hodnota nebo zůstatek dárkové karty, mohu zbývající částku zaplatit v hotovosti a platební kartou?

Pokud zůstatek dárkové karty nestačí na úplné zaplacení nákupu, můžete zbývající částku uhradit jiným nabízeným způsobem platby.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
25. Moje karta nefunguje, co mám dělat?

Obraťte se prosím na naši Zákaznickou linku tel.: 800 115 435. Připravte si prosím číslo své dárkové karty. Prověříme zůstatek a transakce Vaší dárkové karty.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
26. Karta nefunguje a já jsem u sebe při nákupu neměl/a peníze.

Mrzí nás, že nebylo možné při Vašem nákupu použít dárkovou kartu. Obraťte se prosím na naši Zákaznickou linku tel.: 800 115 435.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
27. Když jsem chtěl/a použít svou dárkovou kartu, nebyl na ní žádný kredit. Vím jistě, že saldo na kartě je chybné!

Obraťte se prosím na naši Zákaznickou linku tel.: 800 115 435. Připravte si prosím číslo své dárkové karty. Prověříme zůstatek a transakce Vaší dárkové karty.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
28. Mohu si na dárkovou kartu převést peníze?

Jelikož se nejedná o bankovní kartu, není možné na ni převést peníze. Dárkovou kartu lze využít k placení výhradně na kamenných prodejnách LIDL v ČR.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
29. Můžu si kartu po vypotřebování kreditu ponechat?

Kartu si můžete ponechat, případně máte možnost ji odevzdat na našich prodejnách.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
30. Jedná se u dárkové karty o elektronické peníze?

Dárková karta není platební službou ani elektronickými penězi ve smyslu právních předpisů. Použití karty se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami pro dárkové karty LIDL, které jsou dostupné na www.lidl.cz/darkova-karta.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
31. Potřebuji doklad do účetnictví, protože chci dárkovou kartu darovat obchodnímu partnerovi.

Pokladní účtenka splňuje náležitosti stanovené právními předpisy ČR.

Pokud nakoupíte kromě dárkové karty i zboží v celkové hodnotě nad 10.000 Kč, je možné na příslušné prodejně vystavit fakturu.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
32. Kdo řeší stížnosti spotřebitelů v souvislosti s kartami?

Příslušným orgánem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů mezi společností LIDL a zákazníkem o právech a povinnostech vyplývajících ze smluv o koupi zboží a smluv o poskytování služeb je Česká obchodní inspekce (dále jen „ČOI“). Bližší informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů jsou uvedeny na stránkách ČOI (www.coi.cz). Doporučujeme v případě problémů kontaktovat naši Zákaznickou linku tel.: 800 115 435.