danger
Nepodporovaný prohlížeč

Omlouváme se, váš prohlížeč není bohužel podporován.

Zboží
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Co je aktuálně v nabídce?

Aktuální akční leták naleznete zde.

Stáhněte si aplikaci Lidl nebo se přihlaste k odběru našich novinek, abyste byli i nadále informováni o nabídce.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Jak se nabídka mění?

Naše nabídky se aktualizují každé pondělí a čtvrtek.
V průběhu roku se zároveň v souvislosti s potravinami objevují tematické týdny (francouzský, italský, asijský atd.). Na Velikonoce a Vánoce vedle toho nabízíme také naše Deluxe produkty.

Stáhněte si aplikaci Lidl nebo se přihlaste k odběru našich novinek, abyste byli i nadále informováni o nejnovějších nabídkách.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kdy bude akční zboží opět v akci?

Akční zboží je často nadále k dispozici v online obchodě. V opačném případě nás kontaktujte.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Jak mám postupovat při vrácení / výměně zboží?

Průmyslové zboží můžete vrátit  s originálním pokadním dokladem ve lhůtě do 3 měsíců od jeho zakoupení v kterékoli prodejně Lidl v České republice. Zboží je nutné přinést v původním obalu, nepoškozené, nepoužité.

Nezjistili jste, co jste potřebovali? Zde vám rádi pomůžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Jak mám postupovat při reklamaci zboží?

Reklamaci můžete uplatnit v kterékoli prodejně společnosti Lidl v České republice. Doporučujeme vám si k tomuto účelu vybrat prodejnu, kterou máte nejblíže.

Nezjistili jste, co jste potřebovali? Zde vám rádi pomůžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Mohu v prodejně odevzdat stará elektrická zařízení k likvidaci?

Naše prodejny disponují boxy na ukládání drobných použitých elektrospotřebičů, baterií a žárovek.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Nejsem spokojen(a) s kvalitou potravin. Mohu je vrátit?

Výrobek Vám doporučíme co nejdříve reklamovat na kterékoliv naší prodejně a to i bez pokladního dokladu.

Nezjistili jste, co jste potřebovali? Zde vám rádi pomůžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Jaké existují pro produkty společnosti Lidl testy kvality a dopadů na udržitelnost?

V závislosti na konkrétních produktech jsou naše produkty a procesy testovány z hlediska standardů bezpečnosti a kvality.

Zde se můžete podívat na naše produkty, které získaly ocenění kvality.

Nezjistili jste, co jste potřebovali? Zde vám rádi pomůžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kde naleznu informace o složení produktu a obsah alergenů?

Složení nebaleného pečiva a seznamy alergenů jsou k nahlédnutí na našich prodejnách.

Složení hygienických, mycích a čisticích prostředků naleznete zde.

Nezjistili jste, co jste potřebovali? Zde vám rádi pomůžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kde si mohu objednat náhradní díl k výrobku?

Ohledně náhradních dílů se obraťte na daného servisního partnera uvedeného v návodu k použití Vašeho zařízení.

Nezjistili jste, co jste potřebovali? Zde vám rádi pomůžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kde naleznu návod k výrobku?

Zde si můžete stáhnou návody k použití našich vlastních značek.

Nezjistili jste, co jste potřebovali? Zde vám rádi pomůžeme.

Zaměstnání u společnosti Lidl
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Jak se mohu ucházet o zaměstnání ve společnosti Lidl?

Denně aktualizovanou nabídku volných míst najdete přímo na našich kariérních stránkách. Vyberte si pozici, která Vás zaujme, a přihlaste se na volné místo přímo prostřednictvím online formuláře, který najdete pod každým konkrétním inzerátem. Nezapomeňte přiložit svůj životopis ve formátu *.doc, *.docx, *.rtf nebo *.pdf. Případně můžete přiložit i motivační dopis nebo další přílohy.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Mohu si podat iniciativní žádost o zaměstnání?

Na našich kariérních stránkách je nutné se zaregistrovat a poté vyplnit kontaktní formulář a přiložit životopis ve formátu *.doc, *.docx, *.rtf nebo *.pdf. Případně můžete přiložit i motivační dopis nebo další přílohy.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Na co si musím dát pozor při vkládání dokumentů do kontaktního formuláře?

Svůj životopis (a další přílohy) přiložte prosím ve formátu *.doc, *.docx, *.rtf nebo *.pdf.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Nejde mi odeslat formulář, hlásí špatné datum zadání možného nástupu. Jak jej mám tedy vyplnit?

Při zadávání data možného nástupu jej uvádějte pouze ve formě uvedené za políčkem: DD/MM/RRRR, např. tedy 01/04/2017 pro 1. dubna 2017.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Nabízí společnost Lidl brigády pro studenty?

Práce na částečný úvazek jsou vypsány na našich kariérních stránkách. Brigádníky do našich prodejen přijímáme po dosažení věku 18 let.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Zatím jsem neobdržel(a) potvrzení o přijetí žádosti. Co mohu udělat?

Potvrzení o přijetí žádosti o zaměstnání z personálního oddělení obdržíte nejpozději do 7 pracovních dnů.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Jak dlouho zůstanou moje osobní údaje archivované u společnosti Lidl?

Vaše osobní údaje, které nám poskytujete ve své žádosti o zaměstnání, archivujeme po dobu 6 měsíců od ukončení výběrového řízení. Pak jsou data automaticky vymazána. Společnost Lidl Česká republika v.o.s. můžete kdykoliv požádat o jejich okamžité smazání či o opravu.

Prodejny
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Jak se dozvím, kde se nachází prodejny společnosti Lidl a jakou mají otevírací dobu?

Zde naleznete nejbližší prodejnu nebo využijte aplikaci Lidl.
Nezjistili jste, co jste potřebovali? Zde vám rádi pomůžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kde naleznu telefonní číslo prodejny?

Všechny dotazy, přání a podněty je možné směřovat na zákaznický servis společnosti Lidl prostřednictvím kontaktního formuláře.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ve které státní svátky mají Vaše prodejny zavřeno?

Dle zákona mají naše prodejny Lidl zavřeno v tyto dny: Nový rok, Velikonoční pondělí, 8. května, 28. září, 28. října, 25. prosince a 26. prosince. Na Štědrý den mohou být prodejny otevřeny do 12 hodiny.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Přijímáte v prodejnách stravenky?

Na našich prodejnách lze platit pouze jedním druhem stravenek, jde o Naši stravenku. Více informací o stravenkách na www.nasestravenka.cz

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Uplatnění lístku od vratných obalů?

Lístek od vratných obalů mohou zákazníci uplatnit výhradně v prodejně, kde byly láhve vráceny. Doba na proplacení lístku není časově omezená.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Složení nebaleného pečiva a alergeny

Složení nebaleného pečiva a seznamy alergenů jsou zákazníkům k dispozici na všech našich prodejnách. Při dotazu na složení se prosím obraťte při Vašem příštím nákupu na manažera prodejny, který Vám tyto informace poskytne k nahlédnutí. Seznam alergenů naleznete vyvěšený v oddělení dopékaného pečiva.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ve kterých prodejnách se nachází pekárna?

Všechny prodejny Lidl disponují vlastní pekárnou.
Zde naleznete nejbližší prodejnu nebo využijte aplikaci Lidl.
Nezjistili jste, co jste potřebovali? Zde vám rádi pomůžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kde naleznu seznam prodejen v zahraničí?

Zde naleznete naše prodejny v Evropě.
Nezjistili jste, co jste potřebovali? Zde vám rádi pomůžeme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Mohu si před začátkem akce rezervovat zboží na prodejně?

Službu rezervace před začátkem akce nenabízíme.
Nezjistili jste, co jste potřebovali? Zde vám rádi pomůžeme

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Jak mohu na prodejnách zaplatit?

Přijímáme tyto platební karty:
VISA, VISA Elektron, Maestro, MasterCard, MasterCard Eurocard, Dinners
Na vybraných prodejnách lze platit v EUR.
Nezjistili jste, co jste potřebovali? Zde vám rádi pomůžeme.

Letáky
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Chtěl(a) bych dostávat do schránky letáky. Co mohu udělat?

Distribuce letáků probíhá ve spádové oblasti.

Doporučujeme vám využívat zasílání newsletteru – elektronické nabídky Lidlu přímo do Vaší e-mailové schránky.

Aktuální akční leták naleznete zde.

Další možností je využít aplikaci Lidl.

Při nákupu naleznete letáky přímo v prodejně. Leták na aktuální týden naleznete vždy ve vstupní částí prodejny a leták na týden následující u východu z prodejny.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Co mám dělat, když mi nejsou doručovány letáky Lidl?

Pokud neobdržíte Lidl leták, kontaktujte náš bezplatný zákaznický servis 800 115 435 a nahlaste prosím své kontaktní údaje. Operátorky zjistí, zda Vaše adresa spadá do distribuční oblasti a v případě zjištění pochybení na straně distribuční společnosti předají informace na oddělení distribuce. Následně vás budou o řešení situace informovat. Stejně tak můžete využít i náš kontaktní online formulář.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Už nechci dostávat letáky. Co musím udělat?

Distribuce letáků probíhá nevyžádaně, proto není možné vyřadit jednotlivé adresy. Uveďte prosím na své poštovní schránce, že nechcete dostávat žádné reklamní materiály.

Ochrana osobních dat
Spolupráce se společností Lidl