Vše o Lidl Plus

Vše o Lidl Plus

Připravili jsme návodné video, které ve 3 minutách vysvětluje všechny hlavní funkce a výhody aplikace Lidl Plus. Pokud je Ti něco nejasného, najdeš odpověď právě v tomto videu.

Jak zjistit, že kupuji správný výrobek Lidl Plus

Úspešný nákup

Artiklové číslo

Pomoc

Nejčastější otázky a odpovědi

Mám účet na Lidl-shop.cz, ale nemohu se přihlásit do Lidl Plus
Zobrazit obsah
Skrýt obsah

V červnu 2020 došlo k vytvoření jednotného účtu Můj Lidl, ke kterému potřebujeme obnovit Tvůj souhlas. Přihlas se do svého účtu na Lidl-shop.cz a potvrď souhlas s podmínkami účtu Můj Lidl. Tím dojde k propojení s účtem Můj Lidl a od této chvíle se Ti už podaří přihlásit se stejnými údaji i do Lidl Plus.

Mám zařízení Huawei, ale nejde mi Lidl Plus
Zobrazit obsah
Skrýt obsah

Obecně lze říci, že aplikace Lidl Plus funguje bez problémů na zařízeních Huawei zakoupených před květnem 2020. Aplikace bude rovněž kompatibilní se zařízeními, které mají AppGallery, ale rovněž podporu služeb Google. Na zařízeních, která jsou zcela bez služeb Google (u nás prodávaná zařízení od cca května 2020), prozatím není možné aplikaci Lidl Plus využít.

 

Mohu zvolit více jak jednu oblíbenou prodejnu?
Zobrazit obsah
Skrýt obsah

Ne. Jako oblíbenou prodejnu je vhodné zvolit tu, kde nakupuješ nejčastěji. Je to z důvodu toho, že když budeme mít pro Tebe nabídku týkající se oblíbené prodejny, dostaneš tuto informaci jako první.

 

Vybral/a jsem si oblíbenou prodejnu. Obdržím slevy i v jiné prodejně?
Zobrazit obsah
Skrýt obsah

Ano, aplikace Lidl Plus funguje na všech prodejnách v ČR a slevy i účtenky Ti budou doručeny za všechny nákupy, kde naskenuješ kartu Lidl Plus.

 

Mohu uplatnit slevy i v zahraničí?
Zobrazit obsah
Skrýt obsah

Ano, toto je největší výhoda oproti jiným podobným programům. Lidl Plus můžeš používat ve všech zemích, v kterých je Lidl Plus aktuálně dostupný.

 

V jakých dalších zemích je dostupný Lidl Plus?
Zobrazit obsah
Skrýt obsah

Výhody Lidl Plus využiješ také těchto zemích. Pro využití nabídky jiné země je potřeba vybrat danou zemi pod „Více – Nastavení – Země a jazyk“.

 

Nakoupil jsem vícekrát, ale obdržel jsem jen jeden stírací los
Zobrazit obsah
Skrýt obsah

Abys obdržel stírací los, je nutné, aby mezi jednotlivými nákupy uplynula alespoň 1 hodina. Pokud uskutečníš 2 a více nákupů během jedné hodiny, vždy obdržíš jen jeden stírací los.

 

Nevím, jak zadat ověřovací SMS kód
Zobrazit obsah
Skrýt obsah

Poté, co Ti přišlo oznámení o příchozí zprávě, otevři si doručené SMS a zapamatuj/poznamenej si kód z SMS. Opětovně si otevři aplikaci Lidl Plus, která se Ti otevře na stejné stránce pro vložení kódu. Zadej kód a můžeš pokračovat dál.

 

Mohu jeden účet používat na více zařízeních? (např. jeden účet pro celou rodinu)
Zobrazit obsah
Skrýt obsah

Ano, je to možné. Ale když budeš mít jeden účet pro více zařízení, budeš moci dané nabídky použít pouze tolikrát, kolikrát je to možné pro jeden účet.

 

Bude existovat plastová karta Lidl Plus?
Zobrazit obsah
Skrýt obsah

Aplikace Lidl Plus přináší celou řadu výhod, které jsou navázány na digitální prostředí a do budoucna připravujeme další vlastnosti, které nelze propojit s plastovou kartou. Navíc, telefon máme většina z nás neustále u sebe. Není nutné si tak peněženku zatěžovat další plastovou kartou. V neposlední řadě jde i o naši dlouhodobou snahu přistupovat šetrně k životnímu prostředí.

 

Nemám chytrý telefon, jak mohu využít výhod Lidl Plus?
Zobrazit obsah
Skrýt obsah

Bez chytrého telefonu není využití možné. Aplikace Lidl Plus byla navržena výhradně pro použití na chytrých mobilních telefonech.