Váš internetový prohlížeč není podporován
Chcete-li správně zobrazit webové stránky, použijte jeden z následujících prohlížečů.Upozornění!Aktualizujte prosím svůj prohlížeč. Pokud budete s tímto prohlížečem pokračovat v dalším nakupování, nemusí být dokončení objednávky úspěšné.
    Lidl Pay: rychlé a bezpečné platby s vaší kartou Lidl Plus.

    JAK AKTIVOVAT LIDL PAY V APLIKACI

    1. Mobilní aplikace Lidl Plus zobrazuje QR kód a nastavení Lidl Pay a elektronické účtenky.

      Krok 1

      Na své kartě Lidl Plus klikni na „Zaplatit Lidl Pay“

    2. Mobilní aplikace Lidl Plus vyžaduje přidání platební metody.

      Krok 2

      Klikni na přidat platební metodu

    3. Mobilní aplikace zobrazuje formulář pro zadání údajů platební karty Visa a Mastercard.

      Krok 3

      Zadej údaje své platební karty

    4. Mobilní aplikace Lidl Pay zobrazuje virtuální Lidl Pay kartu s QR kódem.

      Krok 4

      Před placením klikni na svou Lidl Plus kartu a plať Lidl Pay

    Zamítnutá platba v Lidl Plus aplikaci

    Nešlo Ti zaplatit nákup Lidl Pay? Může se Tě týkat následující:

    Lidl Pay platby jsou v rámci Tvého bankovnictví brány jako tzv. internetové platby. Pokud máš u své platební karty/v internetovém bankovnictví/aplikaci zakázány platby na internetu nebo máš nízký limit, nebudeš moci u pokladny zaplatit svůj nákup pomocí Lidl Pay. Pro používaní Lidl Pay je nutné, abys měl/a povolené platby přiřazenou kartou na internetu a nastavený dostatečný limit pro platby.

    Mobilní aplikace Lidl Plus vyžaduje povolení notifikací pro bezpečné bankovní platby.

    Pro správnou funkci Lidl Pay je nutné mít povolená upozornění

    Pokud chceš začít používat Lidl Pay, je zapotřebí, aby Tvůj telefon umožnil komunikovat aplikaci Lidl Plus s Tvou bankovní aplikací. Za tímto účelem po prvním kliknutí na zapnutí Lidl Pay na Tebe vyskočí tato hláška. Neboj, nejedná se povolení reklamních oznámení, ale o systémová.


    Je to za účelem toho, pokud Tvá banka bude požadovat potvrzení platby, tak abys tak mohl/a učinit ve své bankovní aplikaci a pak se automaticky vrátit do Lidl Plus a dokončit nákup.

    Co dělat, když k platbě i přes to nedojde?

    Obrať se na našeho kolegu/kolegyni na prodejně. V ojedinělých případech je možné, že platbu nepůjde uskutečnit a budeš tak muset použít klasickou kartu. Jsme si této komplikace vědomi a pracujeme na odstranění všech problémů tak, aby zkušenost s Lidl Pay byla tou nejlepší.