Váš internetový prohlížeč není podporován
Chcete-li správně zobrazit webové stránky, použijte jeden z následujících prohlížečů.Upozornění!Aktualizujte prosím svůj prohlížeč. Pokud budete s tímto prohlížečem pokračovat v dalším nakupování, nemusí být dokončení objednávky úspěšné.

Přidej se k nám, společně ušetříme hooodně papíru!



Víš, že ročně spotřebujeme tuny papíru jen na účtenkách?

Ano, je to opravdu tak. Proto jsme se rozhodli s tím něco udělat a aplikace Lidl Plus je naprosto ideálním nástrojem. Stačí jediný klik na přepínač a pomůžeš nám zbavit se přebytečného papíru!♥ Netvrdíme, že tímto krokem spasíme svět, ale ročně zbytečně neporazíme několik 🌳.

Text And Image Section

Co pro to musím udělat?

Je to rychlé a snadné! Otevři si aplikaci Lidl Plus a klikni na svou kartu Lidl Plus. Pod QR kódem najdeš požadavek na elektronickou účtenku s přepínačem, který se po kliknutí posune doprava a tím dojde k aktivaci této nové a přírodu šetřící funkce.


A co když si to u pokladny rozmyslím?

Pokud si to u poklady na poslední chvíli rozmyslíš a účtenku budeš chtít přece jen vytisknout, tak si o ni můžeš samozřejmě požádat. Pokladní Ti vyhoví, ale opis účtenky má možnost vytisknout jen do té doby, než zahájí markování nákupu dalšího zákazníka.


Pokud je započato markování nákupu dalšího zákazníka, nebudeme Ti moci z technických důvodů vyhovět.


Netiskni, raději stahuj či sdílej!

Tisknout účtenku je fakt přežitek. Pokud budeš chtít svou účtenku někomu poslat, nemusíš ji předávat fyzicky. Každou svou elektronickou účtenku si můžeš jednoduše stáhnout, nebo rovnou sdílet.


Nejen, že je to rychlejší, ale hlavně to skvěle funguje.


V detailu každé účtenky stačí kliknout na tři tečky a vybrat si, co s účtenkou chceš udělat.

Jak řešit případnou reklamaci?

Z právního hlediska má elektronická účtenka stejnou platnost jako ta papírová. Ať už ji s někým sdílíš nebo vyřizuješ vratku či reklamaci osobně, stačí s elektronickou účtenkou přijít na prodejnu Lidl, naskenovat ji u pokladny a vše se Ti propíše rovnou do aplikace Lidl Plus. Navíc, už v přehledu všech účtenek poznáš, na které z nich došlo k nějaké vratce. Bude na ní vidět červený text s vrácenou částkou.

V jakých situacích bude účtenka vždy vytisknuta?

Aby bylo možné účtenku netisknout, musí být Tvůj mobil připojený k internetu. Pokud se stane, že nebudeš mít signál, nebo nemáš na telefonu zapnutá data, funkce netisknutí účtenek se automaticky deaktivuje a u pokladny se Ti účtenka vytiskne. Lidl Plus se totiž přepne do tzv. offline režimu, který netisknutí účtenek bohužel neumožňuje. Pokud přesto klikneš na přepínač, že chceš elektronickou účtenku, automaticky se přepne zpět a funkce aktivována během offline režimu prostě nebude.


Jakmile budeš opět na datech, funkce bude opět aktivní a není pro její aktivaci cokoliv dělat.