1. Elektrické nářadí a příslušenství
                1. Vrtačky a příslušenství
                2. Aku šroubováky
                3. Brusky a příslušenství
                4. Hoblíky a frézky
                5. Okružní pily
                6. Pokosové pily
                7. Přímočaré pily
                8. Další pily a příslušenství
                9. více
              2. Ruční nářadí a vybavení do dílny
                1. Pneumatické přístroje a příslušenství
                2. Měřicí přístroje
                3. Nářadí
                4. Pracovní osvětlení
                5. Žebříky a schůdky
                6. Manipulační vozíky
                7. Prodlužovací kabely a navijáky
                8. Další vybavení do dílny
              3. Pracovní oblečení
                1. Pracovní bundy
                2. Pracovní kalhoty
                3. Pracovní obuv
                4. Pracovní rukavice
                5. Ochranné pracovní pomůcky
                6. Další pracovní oděvy
              4. Materiál, malířské potřeby a péče o podlahy
                1. Malířské potřeby
                2. Stavební materiály
                3. Podlahová řešení
                4. Dveře
                5. Ploty
              5. Zahradní nářadí a technika
                1. Sekačky a vertikutátory
                2. Zahradní nůžky a odvětvovače
                3. Nůžky, pily a drtičky do zahrady
                4. Zahradní vysavače a foukače listí
                5. Čistící přístroje
                6. Zavlažování
                7. Kompostéry
              6. Zahradní nábytek
                1. Zahradní sezení, sestavy a boxy
                2. Balkonové sety
                3. Zahradní stoly
                4. Zahradní lehátka
                5. Zahradní židle
                6. Zahradní houpačky
                7. Sítě a závěsná křesla
                8. Plážové koše
                9. více
              7. Grilování
                1. Elektrické grily
                2. Plynové grily
                3. Grily na uhlí
                4. Raclette grily
                5. Stolní grily
                6. Příslušenství ke grilování
              8. Květináče, dekorace a zahradní osvětlení
                1. Květináče hranaté a kulaté
                2. Vysoké záhony a ochrany rostlin
                3. Skleníky a příslušenství
                4. Vodní dekorace
                5. Další zahradní dekorace
                6. Rostliny
              9. Bazény a hračky na zahradu
                1. Zahradní bazény
                2. Nafukovací hračky a příslušenství
                3. Skluzavky a houpačky
                4. Prolézačky
                5. Pískoviště
                6. Další hračky na zahradu
              1. 20V série
                20V série
              2. 12V série
                12V série
              Váš internetový prohlížeč není podporován
              Chcete-li správně zobrazit webové stránky, použijte jeden z následujících prohlížečů.Upozornění!Aktualizujte prosím svůj prohlížeč. Pokud budete s tímto prohlížečem pokračovat v dalším nakupování, nemusí být dokončení objednávky úspěšné.

              Vrácení zboží z lidl-shop.cz je jednoduché a ZDARMA. Náklady na zaslání zboží zpět bere společnost Lidl na sebe. Zboží můžete navíc vrátit až do 90 dnů.


              Jediné, co budete potřebovat, jsou dokumenty pro vrácení zboží.


              Jakým způsobem mohu zakoupené zboží vrátit?

              Jediné, co budete potřebovat, jsou dokumenty pro vrácení zboží:


              • Formulář pro odstoupení od smlouvy

              • Štítek pro vrácení zboží

              Kromě obou dokumentů nyní stačí už jen najít nejbližší PPL ParcelShop a zboží zde odevzdat.


              Jak získat dokumenty pro vrácení zboží?


              Registrovaní i neregistrovaní zákazníci si mohou nyní v případě potřeby vytvořit dokumenty pro vrácení zboží online.


              Novinka: Dokumenty si můžete také vytovořit také ZDE.


              Registrovaní zákazníci

              Registrovaní zákazníci si mohou vytvořit dokumenty pro vrácení zboží v sekci Přehled objednávek kliknutím na tlačítko „Vrátit zboží“. V dalším kroku si zvolíte zboží, které si přejete vrátit a potvrdíte výběr. V dalším kroku obdržíte potvrzení o tom, že dokumenty pro vrácení zboží byly odeslány na vaši e-mailovou adresu. Dokumenty nyní stačí vytisknout a nalepit Štítek pro zpětné zaslání na zásilku a Formulář pro odstoupení od smlouvy vložit ke zboží do zásilky.


              Proces vrácení můžete také začít kliknutím na odkaz „Získat dokumenty pro vrácení“ v e-mailu Faktura, který obdržíte ke každé zásilce.


              Neregistrovaní zákazníci

              Neregistrovaní zákazníci si mohou dokumenty pro vrácení zboží vytvořit online. V e-mailu Faktura, který obdrží každý zákazník k objednávce, klikněte v dolní části e-mailu na odkaz „Získat dokumenty pro vrácení“. Budete přesměrováni na stránku, kde ověříme vaši e-mailovou adresu. Zadejte e-mailovou adresu vedenou k objednávce, ze které vracíte zboží. Na uvedenou e-mailovou adresu obdržíte potvrzovací e-mail, v němž klikněte na odkaz „Pro vrácení zboží klikněte ZDE“.


              Odtud budete přesměrováni k výběru zboží k vrácení. Po potvrzení výběru vám odešleme e-mail s dokumenty pro vrácení zboží. Dokumenty nyní stačí vytisknout a nalepit Štítek pro zpětné zaslání na balík a Formulář pro odstoupení od smlouvy vložit ke zboží do zásilky.


              Formulář pro odstoupení od smlouvy je možné také stáhnout v sekci Právo na odstoupení od smlouvy.


              Pokud nebudete chtít využít naši bezplatnou službu, můžete samozřejmě zboží vrátit prostřednictvím vámi vybraného přepravce. V tomto případě prosím nezasílejte zboží na dobírku, vrácené zboží nebude přijato. Zásilku s vraceným zbožím nám můžete pomocí vámi vybraného dopravce zaslat na adresu:


              Lidl E-Commerce Logistics s.r.o.

              Univerzitní 1220/500

              301 00 Plzeň


              *Zboží není možné vrátit v obchodní síti Žabka.

              Samozřejmě. Máte dostatek času, abyste se seznámil/a s povahou, vlastnostmi a funkčností zakoupeného zboží. Pokud nebudete se zbožím spokojeni, můžete od koupě odstoupit i bez uvedení důvodu. Prodloužená lhůta pro odstoupení je 90 dnů od převzetí zboží.


              Více informací naleznete zde.

              Předpokladem pro úspěšné vrácení zboží je, abyste od koupě odstoupil/a do 90 dnů (více k otázce odstoupení od smlouvy naleznete zde).


              Zboží pak musíte vrátit do 14 dnů po odstoupení.

              O tom, že jsme Vámi odeslané zboží dostali zpět, Vás budeme informovat e-mailem Potvrzení o vrácení zboží.


              Pokud jste za zboží platil/a platební kartou online, pošleme Vám peníze zpět na bankovní účet, ze kterého jste platbu uskutečnil/a. Vrácení peněz proběhne běžně do 7 dnů od přijetí vráceného zboží.


              V případě dobírky Vás budeme kontaktovat e-mailem za účelem sdělení čísla bankovního účtu, na který má být částka převedena. Vrácení peněženích prostředků proběhne zpravidla do 7 dnů od sdělení údajů o bankovním účtu.

              V případě, že chcete vrátit zboží delší než 1 m nebo s hmotností nad 30 kg, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Náš ochotný personál Vám poradí, jak v tomto případě postupovat.


              Můžete nás kontaktovat pomocí kontaktního formuláře.


              Připravte si prosím své zákaznické číslo nebo číslo objednávky, které najdete v podkladech k objednávce (např. v e-mailu Potvrzení o obdržení objednávky). Pokud nemáte tyto údaje po ruce, budete požádán/a o uvedení e-mailové adresy a telefonního číslo, které jste použil/a k nákupu.

              Spotřební zboží můžete dle zákonných povinností reklamovat během 24 měsíců od jeho převzetí nebo v prodloužené lhůtě uvedené u výrobku.

              Je nám velmi líto, že se zakoupeným zbožím nejste spokojen/a a jste nucen/a ho reklamovat. Za vzniklé komplikace se omlouváme.


              K reklamaci prosím využijte náš Kontaktní formulář. V sekci Reklamace co nejpřesněji popište vadu výrobku, popřípadě pořiďte fotografii pro co nejrychlejší vyřízení reklamace. Náš zákaznický servis Vám následně poradí, jaké další kroky jsou pro vyřešení reklamace zapotřebí.


              Připravte si prosím své zákaznické číslo nebo číslo objednávky, které najdete v podkladech k objednávce (např. v e-mailu Potvrzení o obdržení objednávky). Pokud nemáte tyto údaje po ruce, budete požádán/a o uvedení e-mailové adresy, kterou jste použil/a k nákupu. Pro ověření totožnosti prosíme uveďte kromě čísla objednávky a e-mailu i vaše telefonní číslo, které jste uvedl/a při vytvoření objednávky.

              Během dlouhé cesty, kterou musí zásilka urazit, může dojít k jejímu poškození. Pokud zásilka během přebírání jeví výrazné známky poškození, nepřebírejte ji. Pokud i přes to zásilku převezmete a po jejím rozbalení zjistíte, že zboží uvnitř je také poškozené, je společnost Lidl odpovědná za vzniklé vady na zboží, a proto kontaktujte náš zákaznický servis. Pro urychlení reklamačního procesu poškozeného zboží však můžete kontaktovat napřímo daného dopravce a poškozené zboží reklamovat dle podmínek dopravce uvedených níže:


              PPL


              • do 3 pracovních dnů od přijetí zásilky na stránkách www.reklamace.ppl.cz
              • společnost PPL Vás bude kontaktovat kvůli sepsání zápisu o škodě a vyzvednutí zásilky
              • společnost PPL nám tuto skutečnost oznámí a my Vás budeme kontaktovat kvůli domluvení dalšího postupu


              Česká pošta


              Pokud Vám dorazilo poškozené zboží nebo zboží s vadou, obraťte se prosím do 3 dnů od doručení zboží na náš zákaznický servis. Náš ochotný personál Vám poradí, jak v tomto případě postupovat.


              Můžete nás kontaktovat pomocí kontaktního formuláře.


              Připravte si prosím své zákaznické číslo nebo číslo objednávky, které najdete v podkladech k objednávce (např. v e-mailu Potvrzení o obdržení objednávky). Pokud nemáte tyto údaje po ruce, budete požádán/a o uvedení e-mailové adresy, kterou jste použil/a k nákupu.