Vrácení zboží z lidl-shop.cz je jednoduché a ZDARMA. Náklady na zaslání zboží zpět bere společnost Lidl na sebe. Zboží můžete navíc vrátit až do 30 dnů.


Jediné, co budete potřebovat, je Štítek pro vrácení zboží.


Jak funguje Štítek pro vrácení zboží?

Výrobky nakoupené u nás můžete vrátit během 30 dnů od nákupu zboží a my uhradíme náklady na dopravu. Štítek pro vrácení obsahuje QR kód, který načtete z vašeho smartphonu u obsluhy PPL Parcelshopu nebo naskenujete v PPL Parcelboxu.


Případně můžete Štítek vytisknout, nalepit ho viditelně na balík a předat obsluze nejbližšího PPL Parcelshopu nebo naskenovat v PPL Parcelboxu.



Jak získat dokumenty pro vrácení zboží?


Registrovaní i neregistrovaní zákazníci si mohou vytvořit dokumenty pro vrácení zboží snadno a online.


Novinka: Dokumenty si můžete také vytvořit ZDE.


Registrovaní zákazníci

Registrovaní zákazníci si mohou vytvořit dokumenty pro vrácení zboží v sekci Přehled objednávek kliknutím na tlačítko „Vrátit zboží“. V dalším kroku si zvolíte zboží, které si přejete vrátit a potvrdíte výběr. V dalším kroku obdržíte potvrzení o tom, že Štítek pro vrácení zboží byl odeslán na vaši e-mailovou adresu.


Proces vrácení můžete také začít kliknutím na odkaz „Získat dokumenty pro vrácení“ v e-mailu Faktura, který obdržíte ke každé zásilce.


Neregistrovaní zákazníci

Neregistrovaní zákazníci si mohou dokumenty pro vrácení zboží vytvořit online. V e-mailu Faktura, který obdrží každý zákazník k objednávce, klikněte v dolní části e-mailu na odkaz „Získat dokumenty pro vrácení“. Budete přesměrováni na stránku, kde ověříme vaši e-mailovou adresu. Zadejte e-mailovou adresu vedenou k objednávce, ze které vracíte zboží. Na uvedenou e-mailovou adresu obdržíte potvrzovací e-mail, v němž klikněte na odkaz „Pro vrácení zboží klikněte ZDE“.


Odtud budete přesměrováni k výběru zboží k vrácení. Po potvrzení výběru vám odešleme e-mail se Štítkem pro vrácení zboží.


Formulář pro odstoupení od smlouvy je možné také stáhnout v sekci Právo na odstoupení od smlouvy.


Pokud nebudete chtít využít naši bezplatnou službu, můžete samozřejmě zboží vrátit prostřednictvím vámi vybraného přepravce. V tomto případě prosím nezasílejte zboží na dobírku, vrácené zboží nebude přijato. Zásilku s vraceným zbožím nám můžete pomocí vámi vybraného dopravce zaslat na adresu:


Lidl E-Commerce Logistics s.r.o.

Univerzitní 1220/500

301 00 Plzeň


*Zboží není možné vrátit v obchodní síti Žabka.

Samozřejmě. Máte dostatek času, abyste se seznámil/a s povahou, vlastnostmi a funkčností zakoupeného zboží. Pokud nebudete se zbožím spokojeni, můžete od koupě odstoupit i bez uvedení důvodu. Prodloužená lhůta pro odstoupení je 30 dnů od převzetí zboží.


Více informací naleznete zde.

Předpokladem pro úspěšné vrácení zboží je, abyste od koupě odstoupil/a do 30 dnů (více k otázce odstoupení od smlouvy naleznete zde).


Zboží pak musíte vrátit do 14 dnů po odstoupení.


🎄 Vánoce bez stresu - pro všechny objednávky od 1. 11. do 31. 12. 2024 platí možnost vrácení až do 31. 1. 2025.

O tom, že jsme Vámi odeslané zboží dostali zpět, Vás budeme informovat e-mailem Potvrzení o vrácení zboží.


Pokud jste za zboží platil/a platební kartou online, pošleme Vám peníze zpět na bankovní účet, ze kterého jste platbu uskutečnil/a. Vrácení peněz proběhne běžně do 7 dnů od přijetí vráceného zboží.


V případě dobírky Vás budeme kontaktovat e-mailem za účelem sdělení čísla bankovního účtu, na který má být částka převedena. Vrácení peněženích prostředků proběhne zpravidla do 7 dnů od sdělení údajů o bankovním účtu.

V případě, že chcete vrátit zboží delší než 120 cm nebo s hmotností nad 30 kg, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Náš ochotný personál Vám poradí, jak v tomto případě postupovat.


Můžete nás kontaktovat pomocí kontaktního formuláře.


Připravte si prosím své zákaznické číslo nebo číslo objednávky, které najdete v podkladech k objednávce (např. v e-mailu Potvrzení o obdržení objednávky). Pokud nemáte tyto údaje po ruce, budete požádán/a o uvedení e-mailové adresy a telefonního číslo, které jste použil/a k nákupu.

Spotřební zboží můžete dle zákonných povinností reklamovat během 24 měsíců od jeho převzetí nebo v prodloužené lhůtě uvedené u výrobku.

Je nám velmi líto, že se zakoupeným zbožím nejste spokojen/a a jste nucen/a ho reklamovat. Za vzniklé komplikace se omlouváme.


K reklamaci prosím využijte náš Kontaktní formulář. V sekci Reklamace co nejpřesněji popište vadu výrobku, popřípadě pořiďte fotografii pro co nejrychlejší vyřízení reklamace. Náš zákaznický servis Vám následně poradí, jaké další kroky jsou pro vyřešení reklamace zapotřebí.


Připravte si prosím své zákaznické číslo nebo číslo objednávky, které najdete v podkladech k objednávce (např. v e-mailu Potvrzení o obdržení objednávky). Pokud nemáte tyto údaje po ruce, budete požádán/a o uvedení e-mailové adresy, kterou jste použil/a k nákupu. Pro ověření totožnosti prosíme uveďte kromě čísla objednávky a e-mailu i vaše telefonní číslo, které jste uvedl/a při vytvoření objednávky.

Během dlouhé cesty, kterou musí zásilka urazit, může dojít k jejímu poškození. Pokud zásilka během přebírání jeví výrazné známky poškození, nepřebírejte ji. Pokud i přes to zásilku převezmete a po jejím rozbalení zjistíte, že zboží uvnitř je také poškozené, je společnost Lidl odpovědná za vzniklé vady na zboží, a proto kontaktujte náš zákaznický servis. Pro urychlení reklamačního procesu poškozeného zboží však můžete kontaktovat napřímo daného dopravce a poškozené zboží reklamovat dle podmínek dopravce uvedených níže:


PPL


  • do 3 pracovních dnů od přijetí zásilky na stránkách www.reklamace.ppl.cz
  • společnost PPL Vás bude kontaktovat kvůli sepsání zápisu o škodě a vyzvednutí zásilky
  • společnost PPL nám tuto skutečnost oznámí a my Vás budeme kontaktovat kvůli domluvení dalšího postupu


Česká pošta


Pokud Vám dorazilo poškozené zboží nebo zboží s vadou, obraťte se prosím do 3 dnů od doručení zboží na náš zákaznický servis. Náš ochotný personál Vám poradí, jak v tomto případě postupovat.


Můžete nás kontaktovat pomocí kontaktního formuláře.


Připravte si prosím své zákaznické číslo nebo číslo objednávky, které najdete v podkladech k objednávce (např. v e-mailu Potvrzení o obdržení objednávky). Pokud nemáte tyto údaje po ruce, budete požádán/a o uvedení e-mailové adresy, kterou jste použil/a k nákupu.