Váš internetový prohlížeč není podporován
Chcete-li správně zobrazit webové stránky, použijte jeden z následujících prohlížečů.Upozornění!Aktualizujte prosím svůj prohlížeč. Pokud budete s tímto prohlížečem pokračovat v dalším nakupování, nemusí být dokončení objednávky úspěšné.
Banner

Vrácení zboží na lidl-shop.cz

Jak vrátit zboží na lidl-shop.cz?

Na lidl-shop.cz můžete vrátit zboží během 30 dnů od nákupu. Vrácení zboží je na lidl-shop.cz navíc ZDARMA, náklady na dopravu uhradíme my. Podmínkou je použití dokumentů pro vrácení, které si stáhnete na lidl-shop.cz.

Co jsou to dokumenty pro vrácení zboží?

Pomocí dokumentů pro vrácení zboží můžete vrátit výrobky během 30 dnů od nákupu zboží a my uhradíme náklady na dopravu. Jedná se o následující dokumenty:

  • Štítek pro vrácení zboží

Jak získat dokumenty pro vrácení zboží?

Jste registrovaný zákazník?

Jako registrovaný zákazník máte následující možnosti:


Nakupujete bez registrace?

Zákazníci bez registrace mohou dokumenty získat zde:

Jak reklamovat zboží?

Mrzí nás, pokud výrobek potřebuje opravit nebo vyměnit. Budeme se snažit, aby proces byl co nejjednodušší. Přejete-li si reklamovat zboží, kontaktujte nás prostřednictví našeho kontaktního formuláře na stránce lidl.cz/kontakt.

Často kladené otázky

O tom, že jsme Vámi odeslané zboží dostali zpět, Vás budeme informovat e-mailem Potvrzení o vrácení zboží.


Pokud jste za zboží platil/a platební kartou online, pošleme Vám peníze zpět na bankovní účet, ze kterého jste platbu uskutečnil/a. Vrácení peněz proběhne běžně do 7 dnů od přijetí vráceného zboží.


V případě objednávky hrazené dobírkou vyplníte své číslo bankovního účtu během vytváření dokumentů pro vrácení zboží. Tento proces je popsán výše. Vrácení peněženích prostředků proběhne zpravidla do 7 dnů od sdělení údajů o bankovním účtu.

Našim cílem je, aby byly zásilky zasílány rychle, bezpečně a efektivně. V některých případech nás právě tato předsevzetí vedou k tomu, že zboží zasíláme ve více balících. Zboží totiž máme umístěno ve více skladech a chceme, abyste nečekali na část zboží déle než je nutné. Někdy je také lepší umístit velmi odlišné zboží do různých balíků, aby se společnou přepravou nepoškodilo. Pokud si tak objednáte třeba funkční běžecké oblečení a koupelnovou komodu, zřejmě se dočkáte dvou zásilek.


Samozřejmě ale platí, že rozdělením objednávky na více zásilek se nemění náklady na poštovné. To zaplatíte vždy jen jednou ve smluvené výši.

Zboží obdržené společností PPL nebo Česká pošta můžete vrátit bezplatně pouze na podejních místech PPL, tzv. PPL ParcelShopech* (seznam provozoven naleznete zde).


Je důležité, abyste do balíku vložil/a vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy a na balík nalepil/a přiložený Štítek pro zpětné zaslání. Před odesláním zboží v PPL ParcelShopu se prosím ujistěte, že na zásilce je nalepen vždy pouze jeden Štítek pro zpětné zaslání, případně žádná další etiketa s čárovým kódem.


Obsluha PPL ParcelShopu přijme Vaši zásilku. Po přijetí zásilky obdržíte potvrzovací SMS, že balík byl úspěšně přijat do přepravy. Tuto SMS si ponechte pro případnou reklamaci u přepravce nebo pro případné dotazy ohledně vraceného zboží.