Jak vrátit zboží na lidl-shop.cz?
Na lidl-shop.cz můžete vrátit zboží během 30 dnů od nákupu. Vrácení zboží je na lidl-shop.cz navíc ZDARMA, náklady na dopravu uhradíme my. Podmínkou je použití dokumentů pro vrácení, které si stáhnete na lidl-shop.cz.
Co jsou to dokumenty pro vrácení zboží?
Pomocí dokumentů pro vrácení zboží můžete vrátit výrobky během 30 dnů od nákupu zboží a my uhradíme náklady na dopravu. Jedná se o následující dokumenty:
- Štítek pro vrácení zboží
Jak získat dokumenty pro vrácení zboží?
Jste registrovaný zákazník?
Jako registrovaný zákazník máte následující možnosti:
- v osobním účtu Můj Lidl na lidl.cz
- z e-mailu Faktura
- na stránkách Portál zákaznických služeb
Nakupujete bez registrace?
Zákazníci bez registrace mohou dokumenty získat zde:
- v e-mailu Faktura
- na stránkách Portál zákaznických služeb
Jak reklamovat zboží?
Mrzí nás, pokud výrobek potřebuje opravit nebo vyměnit. Budeme se snažit, aby proces byl co nejjednodušší. Přejete-li si reklamovat zboží, kontaktujte nás prostřednictví našeho kontaktního formuláře na stránce lidl.cz/kontakt.
Často kladené otázky
O tom, že jsme Vámi odeslané zboží dostali zpět, Vás budeme informovat e-mailem Potvrzení o vrácení zboží.
Pokud jste za zboží platil/a platební kartou online, pošleme Vám peníze zpět na bankovní účet, ze kterého jste platbu uskutečnil/a. Vrácení peněz proběhne běžně do 7 dnů od přijetí vráceného zboží.
V případě objednávky hrazené dobírkou vyplníte své číslo bankovního účtu během vytváření dokumentů pro vrácení zboží. Tento proces je popsán výše. Vrácení peněženích prostředků proběhne zpravidla do 7 dnů od sdělení údajů o bankovním účtu.
Našim cílem je, aby byly zásilky zasílány rychle, bezpečně a efektivně. V některých případech nás právě tato předsevzetí vedou k tomu, že zboží zasíláme ve více balících. Zboží totiž máme umístěno ve více skladech a chceme, abyste nečekali na část zboží déle než je nutné. Někdy je také lepší umístit velmi odlišné zboží do různých balíků, aby se společnou přepravou nepoškodilo. Pokud si tak objednáte třeba funkční běžecké oblečení a koupelnovou komodu, zřejmě se dočkáte dvou zásilek.
Samozřejmě ale platí, že rozdělením objednávky na více zásilek se nemění náklady na poštovné. To zaplatíte vždy jen jednou ve smluvené výši.
Zboží obdržené společností PPL nebo Česká pošta můžete vrátit bezplatně pouze na podejních místech PPL, tzv. PPL ParcelShopech* (seznam provozoven naleznete zde).
Pro bezplatné vrácení je zapotřebí vygenerovat Štítek pro vrácení, na zásilku Štítek pro vrácení nalepit nebo zásilku vrátit pomocí QR kódu, který je součástí vygenerovaného Štítku pro vrácení. Platnost štítku je 7 dní.
Registrovaní zákazníci si mohou vytvořit Štítek pro vrácení ve svém účtu v sekci „Přehled objednávek" kliknutím na tlačítko „Vrátit zboží".
Neregistrovaní zákazníci dokumenty získají pomocí odkazu, který se nachází v textu e-mailu s fakturou. Po kliknutí na odkaz stačí vyplnit potřebné údaje a Štítek pro vrácení bude zaslán na e-mailovou adresu uvedenou u objednávky. Pro bližší informace klikněte ZDE.
Obsluha PPL ParcelShopu přijme Vaši zásilku. Po přijetí zásilky obdržíte potvrzovací SMS, že balík byl úspěšně přijat do přepravy. Tuto SMS si ponechte pro případnou reklamaci u přepravce nebo pro případné dotazy ohledně vraceného zboží.