Exkluzivní nabídka pro Lidl Plus zákazníky platná pouze v prodejnách


Vytváření rezervací je možné od 29. 5. do 5. 6. 2024 v aplikaci Lidl Plus


Vyzvedávání rezervací je možné pouze v termínu od 17. 6. do 23. 6. 2024


Rezervace s funkcí Klikni & Vyzvedni v aplikaci Lidl Plus je snadná!

Jak funguje Klikni & Vyzvedni

Přejdi do naší speciální sekce

Ujisti se že jsi vybral/a svou oblíbenou prodejnu.


Přidej produkty do košíku a potvrď svou rezervaci

Na obrazovce košíku uvidíš, kdy si můžeš v obchodě vyzvednout své zboží. V aktuální kampani lze provést rezervaci nejvýše 2 ks na zákaznický účet.


Vyzvedni a zaplať

Pamatuj, že pro vyzvednutí musíš přinést potvrzení v aplikaci Lidl Plus nebo e-mailu. Zaplatíš až u pokladny.

Jak vyzvednout svoji rezervaci

Vyzvedávání rezervací je možné pouze v termínu od 29. 5. do 23. 6. 2024 na prodejně, kterou máš uvedenou v rezervaci. Pokud si svou rezervaci nevyzvedneš nejpozději do 23. 6. 2024, automaticky propadne a už Ti ji nebudeme moci vydat.


Vyzvednutí rezervace je snadné. Stačí přijít na prodejnu a poprosit kohokoliv z našich kolegů na prodejně. Zboží se nachází v zázemí prodejny a NENÍ vystaveno na prodejní ploše.


Důležité: rezervace Tě k ničemu nezavazuje, a pokud zboží nevyzvedneš, nic Ti nehrozí. Zboží je zakoupeno až na prodejně, kde za něj zaplatíš při vyzvednutí. Po uhrazení nákupu u pokladny obdržíš pokladní doklad, který slouží zároveň pro účely záruky/reklamace. Prodejcem zboží je provozovatel prodejny, tj. společnost Lidl Česká republika s.r.o.

  • 1
    Připrav

    si číslo rezervace

  • 2
    Oslov

    našeho kolegu na prodejně

  • 3
    Naskenuj

    svou Lidl Plus kartu

  • 4
    Zaplať

    za zboží u pokladny